Mininni Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Er det mange av dere som har hodepine som symptom, og hva kan man egentlig gjøre med det? I første svangerskap var jeg endel kvalm, men jeg må si at jeg lurer litt på om ikke denne hodepinen er hakket verre, kvalmen gikk det i alle fall an å lindre med noen lovehearts eller noe sånt...... Har jo ikke lyst til å skyfle i meg smertestillende heller akkurat. Gode forslag mottas med stor takk!
HM29 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Hei! Ja, jeg har også hodepine! En helt annerledes hodepine enn "vanlig". Tenker som deg og er også litt redd for å ta paracet etc, så prøver å holde ut med det. Ellers har jeg ingen gode forslag bortsett fra å drikke mye vann! Jeg er i tillegg veldig kvalm, så nå skal jeg søren meg prøve Lovehearts jeg og Lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Sliter veldig med migrene (med aura først) i dette sv.skapet. Forige sv skap hadde jeg ingen hodepine. Sliter også med kvalme som kommer når som helst på dagen. Nå har jeg omgangssyke i tillegg til alt det andre, så føler meg skikkelig klein i dag.
Mininni Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2011 Videre tips som funket for meg ved kvalmen: grønne epler, farris (pga fikk da rapet opp luft - beklager ekle detaljer, men det hjalp veldig) og de akupunktur-armbåndene man får kjøpt på apoteket Håper denne hodepinen går over snart, prøver også å drikke masse, men det som foreløpig funker best er soving og intens massasje i hodebunnen fra snill ektemann....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå