Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere som har hodepine som symptom, og hva kan man egentlig gjøre med det? I første svangerskap var jeg endel kvalm, men jeg må si at jeg lurer litt på om ikke denne hodepinen er hakket verre, kvalmen gikk det i alle fall an å lindre med noen lovehearts eller noe sånt...... Har jo ikke lyst til å skyfle i meg smertestillende heller akkurat. Gode forslag mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, jeg har også hodepine! En helt annerledes hodepine enn "vanlig". Tenker som deg og er også litt redd for å ta paracet etc, så prøver å holde ut med det. Ellers har jeg ingen gode forslag bortsett fra å drikke mye vann! Jeg er i tillegg veldig kvalm, så nå skal jeg søren meg prøve Lovehearts jeg og :)

Lykke til!

Skrevet

Sliter veldig med migrene (med aura først) i dette sv.skapet. Forige sv skap hadde jeg ingen hodepine. Sliter også med kvalme som kommer når som helst på dagen. Nå har jeg omgangssyke i tillegg til alt det andre, så føler meg skikkelig klein i dag.

Skrevet

Videre tips som funket for meg ved kvalmen: grønne epler, farris (pga fikk da rapet opp luft - beklager ekle detaljer, men det hjalp veldig) og de akupunktur-armbåndene man får kjøpt på apoteket :)

Håper denne hodepinen går over snart, prøver også å drikke masse, men det som foreløpig funker best er soving og intens massasje i hodebunnen fra snill ektemann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...