jente08ogspire:) Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Får ikke i henne noen ting nesten, ikke en gang frukt pure.... Spiser noen skjeer så er det stopp. Ammer jeg henne spiser hun, men jeg har ikke igjen så mye melk. Tror Kanskje det kan være noen tenner på gang men er ikke helt sikker..... Noen fler som har barn som er dårlige til å spise??
Rafaella Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Har en jente på 9 mnd, og hun har hatt et par korte perioder med lite matlyst. Ville hverken ha noe særlig flaske eller grøt.... Ene gangen kom det tenner, andre gangen hadde hun hard mage. Tror nok det er mange grunner til at matlysten ikke er på topp en liten stund, det viktigste er å ikke presse på med mat men heller tilby ofte. Det går over, selv om det er slitsomt mens det står på. Jeg synest iallefall det var enormt frustrerende, men det ble bedre når jeg innså at hun måtte få styre det selv (Så lenge barnet får i seg væske).
jente08ogspire:) Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 Takk for svar er veldig frustrerende ja håper det går over snart.... Blir en del bekymringer ut av det, men som du sier kan det jo være mange grunner til manglende matlyst. men jeg gruer meg til i morgen....
Karma! Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 ved tannfmbrudd går mange over til å bare ville ha melk :-) helt vanlig. melke prod kan du prøve å få opp igjen ved å drikke masse vann å spise havregrøt. :-) ellers er det jo opp og ned med matlysten hos de små, å hqan kommer nok til å ta det igjen skal du se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå