Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må virkelig si jeg ble ganske så overrasket over meg selv i dag:p

jeg hadde funnet ut hva jeg skulle lage til middag i dag, og tenkte jeg og min mann skulle dra på butikken sammen. Så var jeg på besøk hos ei, og min mann ringte meg for å si at en kompis lurte på om han ville være med på svenske-tur i dag.

Mens jeg prater med han så blir jeg skikkelig furt og begynte nesten å hylgrine.. Jeg hadde jo planlagt middagen i dag, og da ville ikke han være hjemme så da kunne jeg jo ikke lage middag plutselig.. (gadd ikke å bare lage det til meg)

Dette ble jeg da plutselig kjempesur for og ville bare grine masse.. Hun jeg var hos skjønte ikke stort når jeg plutselig ble så sur mens jeg pratet og hun så jeg holdt på å begynne å grine..

Hahaha, stakkars mannen min:p Så jeg ringte han opp igjen og sa unnskyld og sa jeg ikke helt skjønte hvorfor jeg skulle bli sur:p

Disse hormonene har jeg ikke vært plaget med men dem kommer snikendes når man minst aner det:p

Har noen av dere noen morsomme historier ang. hormonene deres da?=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142992487-hahahaha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh hahaha! Huff.. Jeg syns det er kjempeirriterende at alt jeg føler skal bli unnskyldt med at jeg er gravid og ekstra følsom.. Det er en ting som kan få meg til å bli sint og lei meg. Hvorfor skal jeg liksom ikke få lov til å bli lei meg og sur over ting uten at det har med at jeg er gravid å gjøre?

Hehe.. Men det er mange ganger jeg tar meg selv i å klikke for ikkeno. Da må jeg telle til ti så må jeg tenke at jeg faktisk ER en hormonbombe..Så kan jeg le av det etterpå. Men ikke med en gang, jeg må føle ferdig og jeg må bli tatt på alvor! Hehe :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142992487-hahahaha/#findComment-142992799
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...