Gå til innhold

Inkassorådgiverne.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått en avtale, den er helt fantastisk, utrolig hva dem har fått bort av renter og salær. Men det som bekymrer meg er at det høres for godt ut til å være sant. Men om du sier dem er seriøse så hjelper det litt på magefølsen.

Altså, jeg er ikke sikker på om det kun er inkassogjeld de tar seg av. Men ta å ring de å snakk med dem. En kreditor har PLIKT til å inngå en avtale, for du SKAL ha en viss sum i mnd å leve for. så er det snakk om at du bare har mulighet til å betale 100 kr mnd, så MÅ de godta det.

Men ring å snakk med de. de er veldig forståelsesfulle der :)

Lykke til allefall :)

Annonse

Det er ikke å anbefale å bruke disse private selskapene om man har gjeldsproblemer, men heller å benytte seg av den tjenesten kommunene tilbyr. Da de profiterer og gjerne selv tar prosenter av oppgjørene i sin avtale med kreditorene. Det har vært mange uheldige historier med gjeldsrådgivningsselskaper som også driver med mellom menn ved salg av kundenes gjenstander, som selger med underskudd for kunden, og kunden blir sittende igjen med et unødvendig stort underskudd.

Men om dere bestemmer dere for å gå den veien, er det en web side for gjeldsoffer foreningen eller noe i den dur, som har liste og rangering over de ulike aktørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...