Mamma til rakkerunge Skrevet 7. mars 2011 #1 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg er rett og slett konstant kvalm og uggen. Det er helt pyton. Har kastet opp hver dag i to uker nå. Var sykemeldt i 4 dager for ca to uker siden. Håpet det skulle bli bedre, men snarere tvert i mot. I dag kastet jeg også opp på jobb, normalt har jeg bare vært dååårlig på jobb og sittet og stirret i skjermen. Fokus og konsentrasjon kan jeg bare glemme. Men, jeg har bare jobbet i to måneder der jeg er. Svangerskapet var ikke akkurat vel-planlagt, men gledelig likevel. Skal jeg bare innse at jeg er for dårlig til å gå på jobb, eller hangle meg gjennom dagene og gjøre en dårlig jobb..... OHH. Ingen på jobben vet jeg er gravid heller, slik ønsker jeg å holde det frem til uke 12 i hvertfall. (er 9 uker på onsdag) Åhh.. dette innlegget har ingen mening. Jeg bare prøver å løfte samvittigheten min litt. Ønsker ikke å være sykemeldt, men alternativer fins ikke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142992374-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-og-ny-i-jobben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 7. mars 2011 #2 Del Skrevet 7. mars 2011 huff! for en kjedelig situasjon å være i! Jeg er sykemeldt for snart 3. uka på rad pga svangerskapet. også 9 uker på vei... Er i elendig form rett og slett, har i tillegg slitt med forkjølelse som satt lenge i. Heldigvis en forståelsesfull sjef, men syns det var kjipt å måtte fortelle det så tidlig på jobben... Gjorde det da jeg hadde gått sykemeldt noen dager. Du burde først og fremst ta hensyn til deg selv og babyen oppi det hele... er det jeg trøster meg med, spesielt siden jeg ikke ser noen sjans for bedring med det første! Lykke til da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142992374-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-og-ny-i-jobben/#findComment-142992551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå