Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en del ubehag i ca 3 dager etter innsett; oppblåst og delvis smerter i magen, forstoppet, hodepine, mensmurring. Men det har gradvis gått over til 0 symptomer fra 6 RD... Kjenner heller ikke mensmurring, men det kommer vel etter at jeg har sluttet med gele`n...

Jeg var så heldig og ble gravid ved første IVF-forsøk og har nå en nydelig gutt. Så jeg vet at en eventuell ny gaviditet er en STOR bonus:)

Den gangen syntes jeg nok at jeg hadde den samme følelsen som jeg hadde de første dagene, men de ga seg ikke...

Hva med deg?

Krysser fingre og tær og alt som er nå for oss begge, og selvfølgelig for alle andre rugere der ute;)

Hadde det samme som deg i starten, men det var pga "inngrepet" ettersom jeg forsto. Har hatt veldig mye stikkinger i livmor og eggstokker og er veldig varm. Forferdelige hetetokter. Spesielt om natta. Og vært veldig tørst.

Nå i dag har mye av crinone gelen vært brun aktig. Og har veldig menssmerter.. Kjennes ut som den er rett rundt hjørnet.

Men er det ikke vanlig å få positiv test på rd11. Må innrømme at jeg ikke er veldig opptimistisk altså..:-S For en bergodalbane..

Ja det gjelder å krysse alt som er. Holder du til på Riksen eller??

Ja er på riksen.

Trodde jeg skulle være mere "avslappet" denne gangen i rugetiden enn første gangen, men den gang ei... Har også sett litt rosa på crinonen, så jeg er absolutt ikke positiv jeg heller...

Jeg bor ikke i oslo så jeg skal teste på legekontoret i morgen så får uansett ikke endelig resultat før onsdag. Tilhører du også rksen? Og skal du da ev teste på riksen i morgen? Og hvorfor er de slik at de som tilhører ullevål ikke skal teste på 3 uker??? Og vi riksen etter 2?...:o

Annonse

Ja er på Riksen Joly, og skal teste der i morgen.. Ja jeg har også stussa litt på det der, ikke før etter 18 dager. Det må jo være enn grunn for det. Kanskje 12 dager er sånn akkurat at man kan få en positiv test?! For noen hvertfall.. Ikke vet jeg altså..

Huff så synd Solformørkelse :( Var det første forsøket eller??

Har du hatt noen symptomer da? Når fikk du mensen?? Gikk du på Crinone?

Tusen takk for det, det trengs.. Og lykke til videre i neste forsøk..

Trøsteklem

lykke lykke til i morgen, spent på resultatet!!!!!!!! Nesten så jeg angrer meg for ikke å reise inn i morgen alikevel, føles uendelig lenge å vente til onsdag med svar... hvis ikke mensen kommer fo fullt i morgen da... skal man slutte med crinone etter dag 12 ved ivf? Jeg har hvertfall bare hentetut 2 pakker, blir siste i morgen kveld...

Annonse

ja kjenner at de begynner å værke i ryggen, typisk mens-tegn...

Hva med deg? Ingenting er jo sikkert før blodprøvene er klar, men jeg kjenner at jeg er veldig sikker på at det går en vei nå... Har ett egg på frys, etter det er det på ny runde med medisiner igjen. Hva med deg? Har du noen på frys? Jeg krysser fingrene for at du har gledelig melding etter du har pratet med riksen! Jeg har fortsatt ikke vært¨og tatt blodprøven...

Det er nok mitt siste forsøk ferske forsøk. Har to egg igjen på frys.

Jeg hadde en del smerter etter uttak, hadde litt væske i buken. Men det gikk over etterhvert. Jeg fikk mens på RD 10 og jeg bruker crinone. Ellers har jeg ikke hatt noen symptomer...

Ønsker dere lykke til, og gratulerer til deg med positiv test:)

Ja har mye mensmurringer i dag.. Og noe som jeg vil kalle krampeaktig?! + brune crione rester :-S

Har ett egg på frys jeg også.. Men hvordan blir det da egentlig?? For du trenger jo ikke alle medisinene da for å produsere nye egg??!

Vil egentlig bare bli ferdig med dette nå.. men kan jo ikke ringe dem før 14.30. Litt av en prøvelse dette her...

Det er mye spenning. Ringte klinikken og fortalte om blødningen, men de mener det er for tidlig å ta noen konklusjon. Synes de kan være ærlig å si det som det er, det er slitsomt nok. Man klamrer seg til alle håp. Tok no en test idag på dag 11 og den var veldig negativ. Så med blødning og negativ test så er jeg ikke i tvil.

Så da får jeg samle mot til fryseforsøk. Lykke til .

hm... de ser vel en del tilfeller der det er blødninger samtidig som man kan være gravid så de kan vel ikke si noe annet... Men jeg skjønner hva du mener, jeg er også slik at jeg synes det er bedre å forholde meg til det mest sannsynlige for så å legge det bak meg og forberede meg på neste fight..

hvis utfallet er slik vi tror det er for oss får vi holde følge gjennom fryse-forsøk neste runde:)

Da gikk det ikke veien for meg denne gangen :( Var ganske forberedt på ett negativt svar, men var jammen litt av ett spark i magen allikevel..

Men men, bedre lykke neste gang.. Håper dere andre lykkes hvertfall.. virkelig..

Sykepleieren jeg prata med sa hun skulle sende det jeg trengte av papirer og resepter til neste forsøk og at jeg skulle ringe når jeg fikk mensen. Men kunne være jeg måtte vente pga påsken :-S

Lykke lykke lykke til alle sammen

så kjedelig... selv om man er forberedt har man jo ett lite håp alikevel...kjenner jeg gruver meg til å ringe i morgen selv...

Er det slik at vi da må vente til mens nr2 pga påsken eller er det slik som ved ivf at man kan utsette det prosessen litt ved å gå lenge på medisiner?

trøsteklem...

Trist å høre at det ikke var deres tur nå... Jeg vet så altfor godt hvordan det føles etter 5 mislykkede ivf/icsi forsøk. Håper virkelig det blir deres tur snart.

Ang symptomer så må jeg bare si at jeg ikke har hatt noen. Jeg har vært syk med influensa siden dag 8 så jeg har ikke kjent annet en feber og hoste. Jeg har en datter på 5 år og da jeg ble gravid med henne kom symptomene mye senere. Alt føltes som normalt, jeg fikk menssmerter og ble veldig premenstruell. Føltes som mensen kom hele tiden og mye murring rett før mensen skulle komme som den ikke gjorde.

Tenker på dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...