Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting, kan jentene se her? :-( (At...)

Anbefalte innlegg

Svakt positivt på lørdag, neg på i dag, er 1 uke over.(synes jeg ser noe på testen i dag, men kan være synsbedrag) Snakket med fastlegen og og ingen av de tror at jeg er gravid for en neg test er en neg test og da er man ikke det når man har gått over tiden - men jeg kjenner at noe er som det ikke normalt er og jeg er trøtt som en dupp og andre plager...

Hva tror dere, gravid eller ikke?

08.11.70

(At...)

Fortsetter under...

Heisann snuppa:)

Jeg får fremdeles opp gravid! Sterkere nå enn før helgen:)

Har aldri hørt det der om neg.test før! bare at positiv er positiv! Ta en ny snart du!

Husk at noen faktisk ikke får opp positive tester før i 6.-7. uke!

Vet faktisk om ei som tok bl.prøver og alt da hun gikk over. Hadde noe hormongreier som gjorde at hun skjønte det selv med en gang. Legene fant det ikke ut før hun var 8 uker på vei! (litt viktig for henne fordi hun ikke ville beholde)

Krysser fingrene for at vi ses på 1.tri snart!

Klems

Oi, det er jo skummelt da! Synes de er litt slakk med å gi en kvinne UL hvis hun står fast på at det er noe som ikke er som det skal :-/

Jeg skjønner fint lite her jeg sitter jeg altså og er skikkelig forvirret, for nå tok jeg 2 el tester som jeg hadde liggende og de ble dønn positive og sterkere i fargen enn når jeg har el omtrent :-) Må vel bare vente noen dager å se, for enten er jeg gravid eller så er noe skikkelig galt :-(

Ser du 1 eller 2 nå da? Og kjønn på dem ;-)

Thanx a bunch princess :-)

svarte deg på pm istad, så du får svarene dine der;)

Jeg hadde også el tester liggende, de ble superpositive (sterkere enn kontrollstreken) men billigtestene som var for graviditet viste fremdeles bare svake teststreker (dette var 4 dager etter positiv CB)

Krysser fingrene for deg!

Sov godt i natt!;)

Har svart på PM, vi skrev litt rundt hverandre her :-))

Er samme her også, frustrerende hehe

I natt skal jeg drømme om at jeg vinner masse penger så jeg får gjort alt jeg vil og dømmer om, det må da ta vekk de andre tankene vel ;-) Sov godt du også :-)

Klem

At...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...