¤mitzi¤ Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Er vel ikke i aktiv prøving ennå, men d drøyer ikke lenge før vi går i full gang med produksjon av nr 3 Spennende periode dette med prøving, litt nervepirrende, frustrerende og en gledens tid når spira endelig sitter Lykke til alle prøvere
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 ....samme mitzi som har vært her i løpet av de to siste årene???
¤mitzi¤ Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2011 Ja, jeg har i alle fall vært her i 2009, er en stund siden sist jeg har vært her inne nå... Fikk ei jente i august 2009, og hjelpes d har gått fort siden da
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Å, ja men da er det jo deg jeg har sett her før da jo! Velkommen tilbake!! Er her enda jeg da, men.. Det er nå bare hva det er Leenge siden du har vært her nå da Alt går fint med småtroll og store troll?? Ha en fantastisk dag, uansett, og håper du stikker snart igjen
¤mitzi¤ Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2011 Ja, alt går fint med store prinsesse og med lille prinsesse Blir 5 og 2 i år de, tiden flyyyyyr..... Kjipt at du er her ennå, håper du å stikker av snart Vi er ikke i aktiv prøving ennå, men regner med det skjer i løpet av kort tid... Begg de første har liksom gått litt for lett så er ganske spent nå... Skal absolutt ikke klage altså... Har du fått utredning å slikt eller? Håper virkelig at du får en liten spire som sitter snart, sender deg masse fruktbarhetsstøv og babystøv og alt annet av lykke støv som åtte finnes!!!! Nå fortjener du virkelig at dette går din vei Ha en flotters dag du også, hvem vet, kanskje vi blir å følge hverandre i svangerskapet klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå