Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt mensen i forrige uke, men den har fortsatt ikke kommet. Imidlertid har jeg kjent stikninger i bekkenleddene - slik jeg også gjorde før jeg fikk positiv test forrige gang jeg var gravid. (Hadde kraftig bekkenløsning med gangvansker første graviditet og bekkenløsning 2. graviditet). Brystene har også vært ømme i ca 1 1/2 uke og jeg har i tillegg fått noen kviser. Har også reagert litt på lukter jeg normalt ikke reagerer på og hatt såpesmak i munnen. Har også hatt litt ubehag nederst i magen med ujevne mellomrom - noe jeg ikke pleier å ha annet enn under mensen. Synes dette er litt mye graviditetssymptomer til at det kan være tilfeldig? Har for øvrig tatt billig-tester strimmeltest, som var negativ.

Det er spesielt bekkensmertene jeg reagerer på. Jeg pleier alltid å ha litt smerter i bekkenleddene under mensen, men nå har jeg hatt disse stikningene i bekkenleddene i over en uke, uten at jeg har fått mensen.

Noen som vil gjette/tolke sammen med meg? - Kanskje spesielt dere som har erfaring med bekkensmerter tidlig i graviditeten, bekkensmerter under mensen osv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142992049-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...