Gå til innhold

Noen som er enig med meg - positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye om og men så klarte jeg ikke holde meg lenger. Bare måtte ta en test, selv om det ikke ble med morgenurinen. Synes jeg ser positivt resultat. Hva mener dere????

Kjøpte også en CB som jeg også tok og synes jeg ser en svaaaaak svaaaak plusstegn der også. Men det er bare med det blotte øyet. Ikke sjans for at jeg får tatt bilde av det...

Har heldigvis flere tester til å ta på morgen i morgen.

Ville bare høre med dere :))

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/591459/offset/7

(Dette er bilde 1 av 2 så bla videre til neste bilde - kanskje tydeligere)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Jeg ser streken :) Sånn var den på meg da jeg ble gravid, og jeg testa da 4 dager før IKM. Når har du IKM? :)

Skrevet

hei.

ser posetiv ut i mine øyne.. :-))

når er ikm?

mine tester er å svak posetiv (stav fra billigtester)... tok en cb plus i dag.. kan skimte krysset.. jeg har ikm den 12.

krysser fingrene for oss... :-))

Skrevet

Den ser veldig positiv ut... :) Så er nok veldig stor sjanse for at du er gravid.. :)

Skrevet

Tusen takk *gliser*

Jeg bare håper det stemmer - tør liksom ikke helt å slå ut med armene. Har desverre 2 SA bak meg for ikke så lenge siden.

Men jeg er litt desperat til å finne ut av det, så jeg åpnet faktisk CB testen og der kan jeg se denne teststreken bedre...selv om den enda var lyse lyse blå :)

Får ta en test i morgen for å være helt sikker

Skrevet

Jeg har såååå uregelmessig mens at det vet jeg ikke.

Min siste mens var 1 oktober og jeg ble gravid rett etterpå. Mistet denne i romjulen og har siden det ikke hatt mensen. Så jeg har gått uten mens (for den lille blødningen jeg hadde når jeg mistet beregnes vel ikke som mensen) siden da.... Har også hatt pergo

Jeg bare håper vi har klart det UTEN hjelp denne gangen

Skrevet

Herre gud. jeg vet ikke hva jeg skal si og gjøre. Håper virkelig det stemmer - at jeg er gravid.

Jeg krysser også fingrene for oss 1973 modell

Skrevet

For en følelse rose 85.

Er tydeligvis ikke alene om å synse at denne testen er positiv. Trodde først jeg ville se denne streken men da er vi flere *gliiiiiiiiiiiiiiiser*

Håper jeg er heldig, og at spira klamrer seg fast denne gangen

Skrevet

Det er en herlig følelse å se en positiv test.. :) Håper spira klamrer seg godt fast denne gangen... Vet hvordan det er å miste, og det er utrolig kjedelig. Jeg hadde en sa i slutten av januar, og håper jeg snart kan bli gravid igjen...

Skrevet

En strålende følelse ja. Ihvertfall når vi har vært prøvere i nesten halvannet år og det har gått galt 2 ganger.

Men som nevnt over så tør jeg ikke slippe gleden for tidlig før jeg har testa meg i morgen tidlig.

Kommer tilbake med resultatet av den testingen :))

Masse lykke til med deg rose 85 - og til dere andre også

Klem

Skrevet

Hei igjen

Da har jeg tatt en ny test (billigtest) og i dag så det ut som om den var negativ - skikkelig blenda white, så derfor ville jeg ikke "kaste" bort CB testen :(

Men når jeg undersøkte den ekstra nøye *les X nøye* så ser jeg en strek til der............Går det virkelig ann å bli svakere enn de jeg hadde i går?????? Ja det gjør visst det. Men da blir det enda en test i morgen tidlig. Må jo le litt da. Gud for testing. Jeg er så usikker på om jeg skal stole på disse billigtestene, men kan kanskje det når jeg har tatt 3 tester, 2 av de utover-dagen test og nå i dag tidlig.

Men igjen, jeg krysser litt fingre, ikke bare for meg men for alle dere andre som må tyde streker :))

Skrevet

Skjønner ikke noe jeg....

Billigtestene viser nå 3. dag på rad positivt resultat - riktignok ikke så sterk)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/591459/offset/9

Har også tatt CB test to dager på rad. Som nevnt over så kan jeg igjen se et plusstegn men det er ikke synlig på bilde.

Jeg tør ikke slippe gleden enda heller....

Tester jeg for tidlig?????

Skrevet

Noen som har erfart det samme som meg?

Nå har jeg gått tom for tester så jeg får ikke sjekket om testene blir mer tydeligere for hver dag. Mulig jeg bestiller for jeg er veldig nysgjerrig.

Skrevet

Hei..

jeg har å gått tom for billig tester....

har jo testet svakt posetiv i flere dager.. å nå er det tomt for tester..

svidde av en CB i dag, ein slik en hvor det skulle bli et pluss... å den var negativ... :-((

blir så lei.. har nå en CB digital liggende, men den må jeg spare....i hvertfall til i morgen... snakk om å være testoman..

tror nesten jeg må bestille nye tester i dag, for da har jeg dem til lørdagen..

lykke til med din testing...

Skrevet

Hei

Jeg har funnet en side som selger billige tester OG som er mer sensitive enn billigtester.no sine. Vet ikke om du vet om denne siden??

http://www.babyornot.no/product_info.php/cPath/27/products_id/100

Tenkte jeg skulle bestille derfra?!!

Har også svidd av CB tester, ja to ganger, og har fått skikkelig svakt resultat. Har til og med delt den for det er fler som sier at streken blir tydeligere når den er delt. Ja jeg ser streken og den er blå men den skulle kanskje være enda tydeligere enn som så dersom jeg er gravid????

Men igjen, en strek er en strek. Mulig hcg nivået mitt ikke er så høy til å slå ut enda

Vi får bare teste oss.

Og lykke til 1973modell

Skrevet

Dei 2 fyste testene du har bilde av ser jeg negativ men den siste du har skimter jeg posetiv.

Les på pernille.info om gravidtesting. Faren for å teste så tidlig er at egget går til grunne. Som kalt kjemisk gravid.

Håper for din og 1973 modell at den klorer seg fast. Krysser fingrer for dokke :o)

Skrevet

Jeg er litt usikker på om de er negative men naboen her har vært å sett på de, og mener at de er positive men ja, det kan jo være at de er tatt alt for tidlig og at det sant det du sier ang kjemisk gravid.

Jeg får bare vente å se...........

Men takk som krysser fingrene :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...