vilde + 1 ? Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 og inni magen har lille vilde det rett og slett helt supert:) er 32+5 i dag og hu veide ca 2100 gram:) store lille tulla vår:) det er så koselig å hilse på hu:) gleder meg til hu kommer ut i verden til oss <3<3
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Ååå, så koselig! Vilde, det er et fint navn! Svigerfar vil gjerne at jenten vår skal hete det;) Nå er det ikke lenge igjen for oss begge, syns ukene går fort!
vilde + 1 ? Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 ja veldig koselig:) vilde er fint det, samboeren som foreslo det, og har blitt mer å mer glad i det navnet:)hvor langt er du på vei da? ja ukene går overraskene fort nå på slutten faktisk:) gleder meg masse nå altså
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Vi har vel termin samme dagen, 30 april? Jaa, jeg gleder meg noe helt sinnsykt!
vilde + 1 ? Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2011 ja da har vi samme dag ja:) moro:) ikke lenge igjen nå altså er det første din eller?? dette er min første:)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Nei, vi får nyte det så lenge det varer. Når vi nærmer oss slutten tar det vel laaang tid;) Ja, dette er min første. Sikkert derfor jeg gleder meg så utrolig mye, er nysgjerrig på hvordan hun ser ut og hvordan hun er.
vilde + 1 ? Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2011 ja det får vi:)hehe.. ja det er vel de aller siste ukene som går tregt.. gleder meg utrolig masse jeg å, fikk se litt åssen hu ser ut igår da, så litt på 3 d, men det er jo noe helt annet å se de i virkeligheten:) lykke til videre da, og med fødselen og alt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå