Gå til innhold

hva har dere på babyen sine føtter nå som våren snart kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er 7mnd å keg lurer på hva han skal ha på bena nå som våren kommer, han vil jo gjerne ut av vognen han også om noen mnd. Så hva anbefaler dere? Tenkte å kjøpe ett par med gode sandaler hvertfall til sommeren men vil gjerne ha noe annet en sko også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på når de sover ute i vogna så har jeg på hjemmestrikkede ullsokker i dunposen.

Skrevet

På jenta vår brukte vi nesten som stonz bare det var merket nameit. Da kunne hun krabbe nedpå bakken. I vogna brukte vi bare ullsokker.

Skrevet

tenkte når han skulle ut av vognen å krabbe og eventulet bæresele

Skrevet

De skal ikke ha sko før de klarer å gå selv..

Vi brukte Stonz til storebror..

Skrevet

Gjennom høsten og vinteren har jeg brukt noen mye sko"poser", vet igrunn ikke hva de kalles.. :P Ligner på Stonz, bare litt mindre. Fra Kappahl. De var veldig gode. Fleece inni.

Nå til denne sesongen skal jeg kjøpe noen fra Reima eller fra Stonz, om de er skikkelig vanntette.. For min liker å gå med støtte fra oss, men gr ikke selv enda. Så blir ikke noe skokjøp på en stund enda. Tror jeg.

Skrevet

Finns flere "sokker" a la stonz på butikkene, funker greit de. Har selv sydd dunsokker, brukes i sela ute. Har ellers et par utenpåsokker i fleece, som skal få duge når det blir litt varmere i været.Blir likevel ikke å ha henne ute på bakken i søla før hun går selv, og først da blir det sko.

Skrevet

takk for svar :) Ja jeg vet de ikke skal ha sko før de klarer å gå selv, men om han blir slik som søsteren trenger han ett par med sandaler i sommer. Hun gikk rundt langs ting fra hun var 8 mnd og på sommeren var det vondt for henne å bare gå på sokkene/myke tøfler der det var steiner å slikt, så derfor tenkte jeg at når vi skal på ferie rett før han blir 1 år kan han fint ha sanaler vist han skal gå litt rundt langs ting.

Men nå var det ikke sko jeg var ute etter i dette innegget men noe jeg kunne bruke istedenfor sko.

Skrevet

Da skal jeg gå å se i butikkene :) Hehe ja han skal ikke sitte i sølen akkurat men jeg bor i Bergen å det regner jo en del noe som vil si at det også er mulighet for at det er fuktig på bakken å da er det greit med noen som hvertfall er vannavstøtende ;)

Skrevet

Reflex og Name it har greie skoposer. :)

Skrevet

takk for svar :) har sjekket ut name it å de var tom, det var noe de fikk inn på høsten sa hun så som sagt var de tom.. skal sjekke ut reflex en annen dag, håper de har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...