Knøttefrøken Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 jaja, hva skal man tro....hvor mange dager skal jeg vente med å teste. Jeg tok ut spiralen i januar og hart hatt 1 mens siden da. Og skulle hatt iløpet av helgen hvis jeg har normal syklus, noe jeg da slevfølgelig ikke vet. Er det noen tester som er "bedre" enn andre? Skal bestille meg på nett nå idag, for da MÅ jeg vente noen dager før jeg får testene ..hehe
Mimsa Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Spennende tider med andre ord! Heier på deg!! CB-testene skal visst være blant de mest pålitelige. Men alt kommer jo an på hvor lang tid kroppen bruker på å produsere HcG Jeg har selv bestilt meg Wondfo fra lavpris-tester.com etter å ha googlet litt rundt. Wondfu skal være ganske følsom, og jeg har lest om gravide som har testet positivt allerede 8-9 dpo med denne.:-) Jeg bestilte de i går så har ikke fått testet de ut enda. Vanskelig dette med tester syns jeg, noen liker ditt og andre liker datt, men virker som de fleste er enige om at CB er bra, men de er jo så himmla dyre! Jeg har derfor bestemt meg for å kjøre på med billigtester og heller gå på apoteket og investere i en CB de gongene jeg er veldig i tvil :-) Lykke til!
Vår-tur-snart? Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Nesten samme her - ikm i dag men negativ test...
Knøttefrøken Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2011 ja, jeg har også hørt at CB er de beste, så jeg bestilte en cb digital, og to vanlige billig tester.. så sjekker jeg med de billige først når jeg får pakken senere i uken... Krysser fingrene så hardt jeg kan. har følt litt "stikkinger" i puppene i hele dag, men ellers ingen tegn:-(
Tråddreper Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Hei.. Når eg leste overskrifta di lurte eg eit øyeblikk om eg hadde laga den uten å huske d Er heilt likt her og. Hadde IKM i går. Tok ein CB test på morningen, men den va negativ. Fortsatt ingen tegn til TR. Hadde mykje kvit utflod lørdag og søndag. Vert unormalt sulten dei 2 siste vekene, trøtt, og hatt stikking nede i magen. So eg trudde det hadde klaffa, men testen va negativ, so no veit eg ikkje ka eg skal tru.. Får berre venta å sjå ka som skjer vidare med kroppen Lykke til
Knøttefrøken Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2011 Lykke til videre du og.... vi får krysse fingrene og håpe håpe håpe:-)
seos Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Nå er jeg også i den situasjonen! Hvordan gikk det med dere? Ble testen positiv, har mensen kommet eller venter dere fortsatt? Jeg skal ha mensen i dag (tidlig på dagen egentlig), men den har absolutt ikke kommet og testen var negativ! Rekner med den kommer iløpet av dagen, men kjekt å høre hvordan det gikk med dere:) Kansje jeg kan fortsette å håpe litt til:)
Tråddreper Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Eg vente fortsatt. Ingen tegn el følelse av at TR skal komma, og det er bra. No er eg 4 daga øve IKM. Tenkte eg skulle ta ein ny test i måro tidlig. Har dei siste mnd hatt faste syklusar, men no går det uvanlig langt øve. Har litt symptomar som trøtthet, sult og stikking nede i magen. Dette er fyste mnd eg bruke Vitex, so er litt redd det er den som gjer meg forsinka ++.. Men tiden vil visa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå