Make№4 Skrevet 1. april 2011 #76 Skrevet 1. april 2011 Da kom TR her og tusler over i neste pp med pergo denne mnd. Lykke til dere andre!! :-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 1. april 2011 #77 Skrevet 1. april 2011 Uke 13 ble dessverre ikke et lykketall for min del, tanta kom tilogmed en dag før forventet..så nå er vi over i 3pp. Alle gode ting er tre?? Vi prøver på'an igjen! :-)
bomsa Skrevet 1. april 2011 Forfatter #78 Skrevet 1. april 2011 He he...ikke noen desember baby på oss heller, men det visste vi jo etter innsatsen rundt EL..:-) Da blir neste Ikm i uke 17, lykke til resten av dere..:-)
Smurfebaby Skrevet 1. april 2011 #79 Skrevet 1. april 2011 IKM i morgen !! Skal teste, mannen er kjempe spent Jeg vil teste på søndag men han vil ikke vente. Klarer vertfall ikke å vente til mandag som var planen Krysser fingre og tær nå =)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. april 2011 #80 Skrevet 2. april 2011 Æsj, nå er visst syklusen skikkelig på bærtur. Trodde jeg hadde IKM på tirsdag, men fremdeles ingen TR og testene lyser hvite mot meg. Har slutta å teste nå, tar en ny om noen dager dersom TR ikke kommer tilbake igjen. Greit nok at jeg ikke ble gravid, men litt irriterende at ikke TR kommer sånn at vi kan starte på neste pp. Menmen, hjelper fint lite å syte... Ha en fin lørdagskveld der ute :-)
Smurfebaby Skrevet 2. april 2011 #81 Skrevet 2. april 2011 Har du testet for el? Jeg hadde litt lengere syklus sist, men hadde sein el så da viste det seg å stemme fint da. Er jo litt irriterende som du sier. Vil jo bare starte på ny pp. Ha en fin lørdag =)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. april 2011 #82 Skrevet 3. april 2011 Nei, jeg tester ikke for el, og lurer egentlig på om jeg i det hele tatt har hatt el denne mnd. Vanligvis merker jeg det veldig godt med masse el-slim og smerter, men denne gangen var det kun slim. Og etter noen dager begynte jeg å slime igjen... Da varte det nesten en uke tror jeg, men var ikke noen smerter da heller. Uansett er det 3 uker siden sex i morgen, så sjansen for spire er nok i hvert fall minimal. Men håper el var sein, sånn at jeg snart er i rute igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå