Evigoptimisten Skrevet 26. mars 2011 #51 Skrevet 26. mars 2011 Bosin, gratulerer med positiv test!!! Så moro!! Håper det smitter over på oss andre også ) Har du hatt noen symptomer?
gledes Skrevet 26. mars 2011 #52 Skrevet 26. mars 2011 Takk skal dere ha :-) Så kjekke dere er! Jeg har tenkt at vi skal følge hverandre videre så da blir det positivt på dere også ;-) Symptomene har vært vage, så litt vanskelig å si. Men noe murring i mage/rygg og litt ilinger i puppene. Var usikker på hva jeg skulle ta det som siden jeg ikke har hatt mens etter SA. Men reagerte da jeg begynte å krangle med kjæresten i går, og da bestemte jeg meg for å ta en test. Dette har vært sikre tegn for meg tidligere, hehehe... å bli sint på kjæresten. Så hormonell er vel symptomet. Holder litt igjen siden jeg ikke har nådd ikm ennå. Gleder meg til dere kommer etter! Mange klemmer :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. mars 2011 #53 Skrevet 26. mars 2011 Gratulerer så mye, bosin! Dette var virkelig gode nyheter :-) Håper det smitter over på oss andre uke 13-jenter også, hehe. Denne gangen sitter spira! Evigoptimist: Blir spennende å se hva de finner ut under utredninga. Hold oss oppdatert! De fleste får jo hjelp, så sjansene vil jeg tro er gode. Jeg prøvde å et par pergo-kurer et par år etter at vi startet prøvinga, men det var virkelig ikke noe for meg! Ble så inni h.... hormonell og SUR at det er ikke til å tro. Og aldri i livet om mannen fikk komme i nærheten av meg, og jeg ville IKKE ha barn!!! Hehe, var nok det beste prevensjonsmiddelet jeg har prøvd ever :-) Men virker jo ikke slik på alle, da. Vi fant i hvert fall ut at det bare fikk gå sin gang. Og lykken var stor da det ble klaff til slutt :-D Ellers svidde jeg av test nr. 2 i dag, og ikke med min beste vilje kunne jeg se noen strek. Er fremdeles 3 dager til IKM, så kommer nok til å fortsette testinga til TR kommer. Men har forberedt hodet mitt på at det ikke ble noe denne mnd, så skuffelsen skal ikke bli så stor. Januar-barn er fint det også :-) Ha en fin lørdagskveld der ute, alle sammen!
pia-mor77 Skrevet 27. mars 2011 #54 Skrevet 27. mars 2011 Gratulerer Bosin! Så moro!! Jeg har ikm tirsdag, og verker etter å teste... Bestilte tester fra billigtester i går, og håper de kommer på mandag.. Spennende dager for oss med ikm uke 13!!!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. mars 2011 #55 Skrevet 27. mars 2011 Dag 3 med testing, og fremdeles intet strek å spore... Blir utrolig overraska om det er spire der nå, ja, men testinga fortsetter :-) Andre som tester?
pia-mor77 Skrevet 27. mars 2011 #56 Skrevet 27. mars 2011 Nei, tester ikke ennå, men det er kun fordi jeg ikke har en eneste graviditetstest i huset... Har bestillt fra billigtester, så håper jeg får dem i morgen. Har ikm tirsdag.. testoman med abstinenser... nesten jeg bryter meg inn på apoteket og robber en clearblue!! Ellers har jeg ingen større symptomer. Klør veldig i det ene brystet eneste. Ømme pupper pleier å være et sikkert pms tegn, det har jeg ikke ennå - tar det som et positivt tegn
Make№4 Skrevet 28. mars 2011 #57 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer Bosin...så koselig!! :-) Da går vi inn i uke 13 og ikm er jeg litt usikker på da jeg fikk senere EL denne mnd.. Er idag på dag 27 og bruker få TR på dag 28/29, men ettersom jeg er er i pergo pausemnd tror jeg den gjorde så jeg fikk EL senere. Begynner på ny kur nå denne mnd bare TR kommer,eller helst ikke kommmer såklart,men har ingen følelse om at det har satt seg noen spire.. Symtomer...tja,har ømme pupper, men det har jeg hver mnd føre TR... Har masse kviser, men det kan vel komme av pergoen kansje.. Murringer - Ja det er jo normalt føre TR også.. Masse migrene som vel ikke er noe tegn.. Jaja,man får bare vente å se...ikm i slutten av uka får jeg si da...:-) Tvi tvi jenter...:-)
Smurfebaby Skrevet 28. mars 2011 #58 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer Bosin !! Har ikke starta testinga.. Gikk jo tom for el tester, så har satsett på at den kom 2 dager etter.( sånn som sist) Hadde noe stikkinger i ene eggstokken da, men ingen aning om det hadde noe å med el å gjøre Så hær sitter vi å venter å håper Ingen vists å teste før tidligst mandag dersom tr ikke har kommet. Å så får vi egentlig bare krysse fingra for at ikm faktisk er på søndag. Om tr skulle komme så er jeg klar til neste pp med cb monitor
snartmammatil4 Skrevet 28. mars 2011 #59 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer Bosin, så koselig <3 begynt med spotting i ettermiddag jeg, IKM i morgen så ble nok ikke noe denne gangen:( Men det var 1pp så det får være greit. Skal bruke kvelden på å kjøpe el tester:P Lykke til til alle dere andre:)
gledes Skrevet 29. mars 2011 #60 Skrevet 29. mars 2011 Takk for alle koselige gratulasjoner!! Hvordan går det med dere her inne? Tigerlise? Jeg har jo ikm i morgen, så er litt avventende tross i positiv test. Symptomer har jeg ikke, men regner med det kommer noe når jeg er over ikm. Ellers venter jeg på dere og håper positive tester lyser opp uke 13-tråden
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 29. mars 2011 #61 Skrevet 29. mars 2011 Dag 5 med testing i dag, og fremdeles ingen strek... Tror IKM er i dag, men er i grunnen usikker på om jeg i det hele tatt har hatt EL denne mnd. Pleier vanligvis å kjenne det veldig godt. EL-slim og smerter. Har hatt blank utflod opptil flere ganger denne pp, og ingen smerter i det hele tatt. Ettersom det var 2 uker siden sex i går, er vel sjansen relativt liten for at det er noen spire. Så da satser vi friskt på neste pp :-) Og da skal jeg gjøre alt "riktig"! Ufarlige hjelpemidler som salvie-te og hvetegress, og kanskje bidronninggele. Og selvfølgelig masse sex :-) Har vært så mye kluss de siste par mnd, så har jo ikke akkurat lagt forholdene til rette for produksjon, hehe. Blir spennende å følge resten av uke 13-gjengen! Svarene kommer poppende en etter en de neste dagene nå Har du tatt flere tester bosin? Og har de i tilfelle blitt sterkere?
*flux* Skrevet 29. mars 2011 #62 Skrevet 29. mars 2011 Gratulerer Bosin Jeg er på dag 31 og har testet negativt så jeg bare håper på tantebesøk i dag eller i morgen sånn at jeg får kommet i gang med ny pp. Det blir den 11. mnd siden jeg sluttet på p-pillene, og den 4 pp etter MA. Gud bedre nå håper jeg spiren sitter. Noen som har erfaring med å fruktbarhetsfremmende medisiner, pergo feks. Hva må egentlig til for å få det? og når kan jeg be om det? Er et år et år, eller starter man tellingen på nytt etter en MA?
pia-mor77 Skrevet 29. mars 2011 #63 Skrevet 29. mars 2011 Uke 13 ble ikke noe lykketall for meg likevel - fikk akkurat TR Ikm i dag, så hun kommer presist som vanlig. Jeg signerer inn i min 8pp, og endrer nick til "pia" siden det ikke blir noen "baby i 2011". Litt skuffa og lei nå jeg. Hadde på følelsen av at det hadde klaffa denne gang, men nei.. Vurderer å gå til innkjøp av en fertilitetsmonitor denne gang - noen av dere andre som bruker den?
Mammen ved dammen Skrevet 29. mars 2011 #64 Skrevet 29. mars 2011 Svakt kryss på CB i dag, dagen før ikm, så da kan det se ut til at det har klaffet for oss denne gangen! Tar riktignok ikke bølgen helt ennå. Har opplevd kjemisk graviditet tidligere, og har litt sånne "mensen-rett-rundt-hjørnet"-aktige murringer og lette kramper. Men muligheten for desemberbaby er jo der! Håper flere følger etter!
Evigoptimisten Skrevet 29. mars 2011 #65 Skrevet 29. mars 2011 Æsj! Løpet kjørt denn runden også, og TR 2 dager før tiden, WTF?? Har aldri skjedd at den har kommet før tiden. Kan hende at Vitex som jeg har knasket de siste 2 ukene kan ha påvirket dette(?) Heller ikke hatt vanlige pms plager. Nå får vi bare brette opp armene igjen (les: åååååhhhhh, jeg er såååå lei nå!! Hvorfor skal det være så vanskelig for oss å lage barn, når man føler alle rundt seg får det til???) Skal til spesialist neste uke, så det blir spennende og se om de finner ut noe her. Krysser fingrene for dere andre:o)
pia-mor77 Skrevet 30. mars 2011 #66 Skrevet 30. mars 2011 Jeg vurderer også spesialist.. Ser du er i 11pp evigoptimist. Ettersom jeg er godt voksen vurderer jeg å skrike til meg en utredning før det er gått et år. Bruker du fertilitetsmonitor? Her vurderes ALT.. Biosolvon skal jeg skaffe meg denne mnd, Sink til gubben, det blir null kaffe og alkohol på han også.. Hva er vitex? Hører flere bruker dette? ALT skal prøves!!!! Hilsen en som har vært veldig optimistisk fram til nu.. men skal nok hente fram optimisten igjen, må bare gå noen dager.
Evigoptimisten Skrevet 30. mars 2011 #67 Skrevet 30. mars 2011 Hei Pia-mor77. Da er vi like gamle (77mod) Ser du er i pp8. Jeg hadde bestilt time! Det tar nemlig tid... Jeg bestilte time hos fastlege etter pp9. Tok 3 uker å vente på resultat av blodprøvene, og først nå etter pp11 skal jeg til spesialist. Siden vi er litt oppe i åra (selv om vi ikke er sååå gamle da;o) ) så blir det nok ikke noe diskusjon for utredning på deg. Hver gang tr kommer, så er nedturen veldig stor, slitsomt. Fordi det er liksom ikke bare til å kaste seg rundt dagen etter igjen! Jeg har prøvd litt biodronning + wildyam (2mnd), + solvipect (hostesaft). Fikk tilsendt en boks Vitex for 2 uker siden, så nå prøve jeg det. Ellers har det gått i sink, mye omega3, B-vitaminer, Salvie te, sunn kost, trening og roet ned stressnivået, drikker mindre alkohol. Blitt desperat? Jaaa... hehe! Vi får bare holde sammen og IKKE GI OPP!! Snart er det vår tur.... ;o)
pia-mor77 Skrevet 30. mars 2011 #68 Skrevet 30. mars 2011 Oj..Det var lang ventetid.. Da må jeg nok gjøre noe dersom det ikke klaffer denne 8.pp! Nå blir det bidronninggele, wildyam og eltester!! Jeg har stålkontroll på EL så kjøper ikke fertilitetsmonitoren denne mnd. Den på viser vel EL? Enig med deg evigoptimist - slitsomt med disse nedturene hver gang TR kommer! Jeg forventer hver mnd at det har klaffet, og da blir jo skuffelsen like stor hver gang. Og veeeldig slitsomt med alle disse barnevognene overalt - henger jo med hodet hver gang jeg ser en baby. Men - allerede nå (dagen etter ikm) tror jeg at det kommer til å klaffe denne gangen ja!!! Optimistisk må man være. Jeg gjør som du evigoptimist: trener normalt, spiser noenlunde sunt, men stresser nok litt for mye. Masse lykke til evigoptimist!!! Har du også EL ca 12.april? Blir spennende å følge med hvordan det går med deg også!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 30. mars 2011 #69 Skrevet 30. mars 2011 Så gøy å se at det er flere 77-modeller her :-) Er nå 16 dager siden sex her, og neg. test nr. 6 (jada, jeg startet å teste i god tid, hehe), så anser meg selv som "ikke gravid" denne mnd også... Trodde IKM var i går, men er jammen ikke sikker på om jeg har hatt EL. Hadde en kjemisk graviditet sist, og det virker som den har føkka opp syklusene mine (som riktignok ikke var så veldig stabile fra før heller). Så nå er det bare å vente på TR og starte på ny frisk. Har vært mye tull de siste 2 pp, så nå blir det sunt kosthold, trim, salvie-te, hvetegress, solvipect/bisolvon, omega 3 og en god del mer sex enn sist (ehh... dvs. én gang...). Neste gang, jenter... :-D
Ebon Skrevet 30. mars 2011 #70 Skrevet 30. mars 2011 Det ser faktisk ut til at 13 er lykketallet mitt, for testen i dag tidlig sa "Gravid". Men jeg klarer ikke helt å tro det...og ingen jubel ennå. Blir litt annerledes etter at man har opplevd en SA. Redd jeg kommer til å være livredd for å miste igjen. Redd jeg skal grue meg til hver gang jeg skal tisse, fordi jeg er så redd for å oppdage blod på papiret. Tar en pause fra barnimagen.no, prøve å bytte fokus litt. Men titter kanskje innom av og til. Lykke til alle sammen!!! Klem
pia-mor77 Skrevet 30. mars 2011 #71 Skrevet 30. mars 2011 Så moro at vi er såpass mange 77. modeller her ja. Trodde jeg var "gamla" her inne.. Neste gang ja Tigerlise!!!
Smurfebaby Skrevet 30. mars 2011 #72 Skrevet 30. mars 2011 Tja.. Onsdag i dag, å enda 5 dager til testing. Blir jo litt lei av å vente, mandag er 1-2 dager over ikm så da må det vel vere greit å teste vist tr ikke er på plass før den tid. Er sååå klar å starte på ny pp med det samme vist d ikke klaffer. Er det noen som tester nå for tia???
Evigoptimisten Skrevet 30. mars 2011 #73 Skrevet 30. mars 2011 Ja, det kan nok stemme jeg har neste el rundt den 12. april. Ikke kommet så langt enda..jeg trenger alltid noen dagers pause før jeg legger planen for neste pp.. hehe. Vi får følge hverandre, og håper på neste runde. Lykke til med legebestilling osv.. Kommer nok med et referat fra min undersøkelse til uken. Krysse krysse!! Forresten, hvordan blir det nå når jeg har fått mensen 2 dager før tiden? Skal jeg satse på at det går tilbake til 28 dagers syklus? hmmm.. jeg orker ikke el tester, blir litt stressa av de!! Eller får se....
gledes Skrevet 31. mars 2011 #74 Skrevet 31. mars 2011 Hei igjen alle sammen! Synd det ble noen negative tester her inne Sender dere gode tanker og lykke til på neste pp. "Tigerlise": Du får bare humpe i vei tidt og ofte neste gang "A4 vil ha en til", GRATULERER! Så kjekt! Når blir termin? Denne gangen må det gå bra. Hadde SA sist syklus jeg også, ble gravid med en gang igjen, så er litt tilbakeholden. Men samtidig så tenker jeg at jeg skal nyte det til det motsatte eventuelt måtte komme! Går inn på desemberforum og roper på deg så kan vi følge hverandre? Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, så man kan være ganske symptomfi og gravid
gledes Skrevet 31. mars 2011 #75 Skrevet 31. mars 2011 Satser på at den sitter neste gang "Tigerlise&Anton", men håper jo selvfølgelig at løpet ikke er kjørt ennå. Jeg er en dag over ikm og tok en digital test dagen før ikm - gravid Jeg ødela testen for å finne de to strekene inni slik at jeg fikk se hvor strek streken var.... hehe... helt tullete.. Og den var sterkere Men føler meg ikke gravid i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå