Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne uken (uke 13) skal jeg teste positivt...på min sønns fødselsdag.

Sånn er det med den saken!

he he...iallefall skal jeg jobbe iherdig for at det skal skje.

Imellomtiden skal jeg planlegge en super 2årsdag til førstemann...:-)

Er ikke ferdig med mensen engang før jeg planlegger neste pp.

Synes det er koselig med slike skravletråder og håper det er flere som vil skravle seg frem til uke 13.

Lykke til oss alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :)

Ja skravletråd er gøy :)

Er så vidt ferdig med mensen, men regner med at ikm havner rundt 31 mars, så jeg er med.

Hadde sein EL sist pp, men håper at den kommer til "vanlig" tid denne gangen.

Vi prøver på vår første :D

Du får ha lykke til med planleggingen av to års dag, å prøvingen da ;-)

Skrevet

Jeg har hamstret EL og G tester hos billige-tester.no så nå skal det prøves..he he..neida, jeg har et ganske avslappet forhold disse neste månedene da det ser ut til at jeg blir gravid hvær 4 måned og nå er vi bare i 2 pp etter sist SA.

Etter jeg finn sønnen vår så har jeg litt lengre sykluser en før, men jeg regner med at EL er stabil.

Det er for å sjekke det jeg har kjøpt EL tester.

Det brukte jeg da jeg ble gravid med sønnen min så da kan det være verdt å forsøke igjen.

Han (sønnen) går ikke i barnehage så han har ikke så mange venner.

Men det blir en liten barnebursdag uansett.

Han er over middels interessert i tog denne gutten, så jeg tenkte å lage "lokomotivet" i sjokoladekake, en vogn med gele, en vogn med masipankake, en vogn med snacks feks.

Vi skal også ha endel familie så det blir ikke for mye kake..:-)

trenger jo ikke ha så store "vogner" heller.

Tenkte også å ha "fisking", sånn at ungene får partyhatter og en fløyte eller en ballong før festen starter.

Henger da opp en gardin ganske langt nede i døråpningen.

Så kan ungene kaste fiskestang med snøre over gardinen og få små premier på snøret.

En aktivitet som var vanlig i gamledager når jeg var ung..:-)

Planene kan fort bli forandret eller større (det er det mannen frykter), men det er veldig morsomt å planlegge..:-P

Skrevet

Begynner det å våkne noen uke 13 damer snart?

Nå er jeg ferdig med mensen så nå er det bare å hive seg i det...:-D

Skrevet

Hiver meg på denne tråden jeg også:-) venter vel el rundt onsdag i uken som kommer. Har alltid sett på 13 som et lykketall, så da krysser jeg fingrene for en positiv test.

Er i 11 pp nå, så det hadde vært herlig å bli ferdig med denne prøvinga. Mister jo motet litt etter litt for hver pp. Er nok ikke av de som blir så lett gravid, da det tok et år med førstemann og 9 mnd med andre. Trøsten er vel at jeg vet at jeg faktisk kan bli gravid da:-)

Lykke til

Skrevet

Begynner å bli så mange pp så har hoppet over å ta de med i nicket mitt...men er vel på den 17 tror jeg..

Venter EL i disse dager...litt usikker på om den kommer noen dager tidligere da jeg har pausemnd fra pergo,hatt mye murringer og EL slim nå på dag 10/11,men negativ test.. Vanligvis EL på 13/14 men best å følge med!

Krysser fingrene for at en spire snart sitter,men ser dårlig ut,så godt jeg har tre fra før..:-)

Lykke til alle sammen..:-)

Skrevet

Har ikm ca 31.mars, så jeg er med her jeg også! er i pp2 og har investert i eggløsningstester denne pp, så får vi se. Er på dag 10 i dag, så begynner å teste etter el i morgen tenker jeg. Forrige pp så låg mannen syk noen altfor viktige dager dessverre...best han holder seg frisk nå hehe :)

Skrevet

Melder meg inn her jeg og, har ikm slutten av uke 13 håper jeg, de siste mnd har jeg hatt mens så blødning i to dager etter 14 dager så mens igjen 14 dager etterpå. Har vært slik i 3-4 mnd. Jeg har tatt pergo de siste mnd så jeg tenker at det har forstyrret syklusen. Men denne mnd er det pausemnd og jeg håper jeg ikke får blødning før evnt IKM.

Har vært aktive prøvere siden jan 2010 nå så er bra utolmodig...

Men en gang må det jo klaffe, vi har en fra før så vet vi kan. Bruke ca 1,5 år på å bli gravid med hun.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Starter å teste for el i morgen :)

Så får vi se hva denne pp bringer :)

Skrevet

Hei!

Jeg melder meg på denne. Dette er den første prøveperioden vår og eventuelt vårt første barn, så dette er ekstra spennende. Har ikke helt kontroll over syklusene, men tror jeg har IKM mandag eller tirsdag i uke 13. Eggløsning er vel her rundt denne tiden.

Skrevet

Jeg var først i IKM uke 12, men siden EL ser ut til å være forsinket (hvis den kommer i det hele tatt denne måneden...), hopper jeg inn her isteden. Krysser fingrene for en positiv EL-test en av de nærmeste dagene!

Ønsker dere alle lykke til :-)

Skrevet

Jeg bruker cb sine digitale el tester.

Begynte å teste i dag, Har plutselig endret arbeidstid, så får ikke testet til samme tid i morgen.

men ca 3 timers forskjell kan vel ikke ha så mye å si ???

Tester jo fortsatt på morgenen :)

Skrevet

Er på tredje dagen med positiv el-test nå, de har vært positive siden lørdagsmorgen, og siste ble tatt kl 17 idag (mandag). 41 timer til mannen min kommer hjem, så kansje det holder da. Var redd vi skulle gå glipp av denne pp

Skrevet

Er forresten i 11pp nå så det hadde vært kjedelig å miste sjansen denne måneden

Skrevet

Jeg har ikke El enda, har IKM søndag i uke 13 så jeg kommer vel til å være sist med alt..:-)

Skrevet

Hei hei, jeg henger meg på her. Håper at uke 13 er den magiske uken. Har vel10pp bak meg og en MA i uke 10 og en kjemisk så nå begynner jeg å bli veldig klar for at det skjer noe. Ingen barn fra før. Har nok ikm i overgangen av uke 12/13 men i det siste har syklusen min blitt mye lengre så er ikke helt sikker. Håper uansett at spiren sitter nå. Blir lange dager å vente, får finne meg en hobby å holde på med. Hvordan slår dere ihjel ventetiden?

Skrevet

Ventetiden blir slått i hjel ved å sitte her på bim :P Dagene går fryktelig seint, men vi får bare krysse fingrene for at det går vår vei jenter!

Skrevet

Henger meg på her jeg og:) Har EL i dag så blir vel testing på meg tirsdag i uke 13 hvis jg ik har fått mensen før det. Har litt rar syklus etter forrige fødsel, så på EL dagen i dag er d 3 uker og 1 dag siden jg fikk TR sist :P Har prøvd alle dagene denne uka siden jg har ventet på EL, men ikke i går selvfølgelig, og mannen kommer ikke hjem før i kveld, håper det holder;)

Mange som har flere barn her da?:) Vi prøver på nr 4 <3

Skrevet

Ser ut som jeg kanskje har EL i dag? Skal godt gjøres å klaffe denne pp, men det er et ørlite håp. I helga var jeg syk (type matforgiftet - spydde som en gris, utrooolig romantisk, hehe :B). Hadde slim i går, og trodde løpet var kjørt. Var ganske tykt og seigt, og jeg hadde ikke hatt de vanlige el-smertene (tror jeg i hvert fall, men vanskelig å si ettersom jeg hadde magevondt), men uansett la vi inn en aksje i går kveld. Og det var jammen bra, for i dag fikk gubben skiveprolaps i ryggen, og er mildt sagt ubrukbar som avlsokse... Det fine er at nå i kveld har jeg fått masse fint og tynt el-slim, så kanskje tidspunktet ikke ble så gæernt likevel? Lov å håpe :-)

Ellers er jeg i pp3 nå med andremann. Førstemann satt etter 5 år, så håper på litt mer fortgang denne gangen.

Skrevet

da var EL over for min del - bare å vente å se om det har klaffa denne gang. Ikm tirsdag i uke 13. Min 7 pp, og denne gangen tror jeg spiren sitter! :)

Skrevet

Lykke til jenter:) Selv har jeg ikke helt trua denne gangen, ble ikke så mye prøving som vi hadde håpet:/ Hadde sex 2 og 3 dager før EL, men ingenting etter det. Håper soldatene har overlevd inni der og at d blir spire på meg likevel:)

Skrevet

Da er jeg igang med EL...den kom senere enn vanlig nå også i pausemnd fra pergo..

Bruker ha EL dag 13/14, men igår på dag 15 begynte teststrekene å bli sterkere så regner med EL idag el i morgen,er da på dag 16/17. Ikm torsdag/fredag uke 13. Lagt inn bra med aksjer så langt,men har nok lite tro alikevel for at en spire vil klore seg fast....er i min 17 pp :-)

Skrevet

Hei hei!

EL i går onsdag, og IKM onsdag i uke 13. Bare å vente :-) Smugtittet litt en stund på forumet. Men henger meg på nå. Lykke til til alle sammen!

Skrevet

nedtelling mot ikm nå :) 3 dpo i dag, og som vanlig er jeg optimistisk :) Selv om jeg er i min 7 pp så tror jeg at spiren sitter nå (det samme trodde jeg forrige mnd). Testet med clearblue sine EL tester, så vet at vi la inn aksjer både før, under og etter EL. Bare den lange ventetiden igjen da. Lykke til alle sammen - og enig med hun som starta tråden - uke 13 er et lykketall!!! :)

Skrevet

Jeg hopper også inn her :) 1 pp på nr 2, og IKM helt i slutten av uke 13. Er vel litt for mye å håpe på full klaff første gang, men vi var faktisk så heldige sist, så hvem vet :) Spennende!! Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...