lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 jeg har 6 uker igjen nå, og har spesielt siste uken merket at jeg dovner bort i armer eller ben om jeg holder de ut, opp eller bare litt mye begevelser. spesielt i armene. er dette vanlig? magen er stor og jeg sliter ofte med å puste normalt, så har tenkt at kanskje det er en sammenheng?
22mars11 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Er førstegangsfødende så ganske uviten jeg også, men jeg dovner bort i både armer å ben veldig fort. Har gjort det i flere uker. Tror det er normalt
tre-blir-til-fire Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Hei! Ja, det er visst vanlig å dovne bort i armer og bein. Jeg spurte legen og hun sa det var vanlig og at det skyldes vann i kroppen ( jeg skjønner ikke det siden jeg ikke har noe særlig med vann). Irriterende å våkne på natta av at hendene dovner bort, men nå nærmer termin seg heldigvis!
H1976 Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har det også slik i armene og det henger sammen med ødemer. Hos meg er det særlig om natta og i spesielle stillinger det blir ille. Når det er hendene som dovner bort har dette med press på nerver i carpaltunnellen i håndleddet å gjøre. Heter carpaltunnell syndrom mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå