har4barn Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Ny kontroll på sykehuset i dag. Fikk ctg fordi jeg synes han har vært så rolig de siste dagene. Inn til legen la vi en plan for den neste uka. Stripping igjen i dag, evt ny på fredag og evt igangsettelse på mandag (vil da være en dag over termin). Greit å ha noe å forholde seg til i hvert fall. Hadde 1cm åpning før helga. I dag var det 2-3 cm åpning, og legen kunne kjenne hodet på gutten vår. Røsket bra til der inne, så få vi se om det hjelper:). Følte meg godt møtt av legen i dag. Han spurte hvordan jeg hadde det og hva jeg tenkte, ikke bare hva han mente. Så nå har vi i hvert fall en frist:) I dag er det forresten offisiell svangerskapsrekord for meg!! Dette er mitt lengste sv.skap noen sinne (er 39+4 i dag). Hvorfor må nr 5, og sistemann være en "treiging" ?
har4barn Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 Det er at de roter oppe i livmorhalsen og prøver å løsne fosterhinnene fra den (sånn omtrent, tror jeg). Dette kan sette fortgang i fødselen på en naturlig måte, slik at kroppen starter opp rier av seg selv.
har4barn Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2011 De stripper meg pga av at lillegutt er målt til minst 33% over gj.snittet. Storebror var målt til 27% over gj.snittet og veide 4,6 kg 10 dager før termin. Det ser ut som om han er er enda litt større, så det hadde vært greit om han kom snart nå. Har fått time til igangsetting neste mandag hvis han ikke er kommet innen da.. Er da 1 dag over termin. Håper han kommer snart.)
Samimagen Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Heia, eg hadde 1 cm forrige tirsdag og 2-3 i går..... venter og venter!! Dette er min 4 )
har4barn Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2011 Samimagen: Lykke til , til deg også!! Greit å bli ferdig snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå