Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk det i uke 6. Og var 50% sykemeldt fra uke 9, og 100% sykemeldt fra uke 14..:( Ca.samme som med første mann. Men jeg går til fysioterapi..hvor jeg trener, akupunktur og trener i varmebasseng. I tillegg ligger jeg på varmeteppe under hviler på dagen og når jeg sover om natta. Det hjelper litt. Åsså er det jo viktig å lytte til kroppen. Og ikke bli for ivrig når kroppen har en god dag...(å det er vanskelig..for man vil jo så gjerne;) )

Jeg fikk bekkenløsning veldig tidlig i begge svangerskapene ca uke 6 med første og nå med andre merket jeg at jeg var gravid på grunn av bekkensmerter!(de kom før testen var positiv!) Så det blir et langt svangerskap denne gangen også :( Men nå er jeg sykemeldt fra studiene mine til og med,men småjobber litt med hovedoppgaven på bra dager :) Bekken smerter er ikke å tulle med,ta heller livet med ro og ikke stress for mye med å rekke rundt alt! (husarbeid,familiebesøk osv.) få deg en god behandler som er flink på bekkenløsning og kanskje begynne med litt bassengtrening ? Jeg tror jeg får lest mange bøker :)

Lykke til

Annonse

• 3 år senere...

For meg var bekkenløsning/bekkenlåsning det første symptomet, før jeg visste at jeg var gravid! På siden min: http://marbellamamma...-bekkenlosning/ har jeg skrevet om hvordan kiropraktor kunne hjelpe og hvordan bekkenløsningen ble bedre. Håper det kan hjelpe deg - jeg var kjempedårlig og ble mye bedre! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...