Gå til innhold

Hvilken privat klinikk anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 offentlige forsøk på st.Olavs og det 3 siste forsøket idag ble avbrutt like før innsett. Så føler vi for å prøve noe nytt..

Noen med god erfaring fra en privat klinikk? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ire86.

Hvis forsøket i dag ble avbrutt,har dere vel i teorien igjen 1 offentlig forsøk ?

Skrevet

kanskje..? Legen skal ringe snart så da kan jeg høre. Vi har ingen egg på frys og må gjennom stimulering og uttak..

Skrevet

Vi holder til på Medicus i Trondheim. Veldig god erfaring derfra. Kjempekoselige folk som jobber der som e super hjelpsomme og greie. :)

På andre forsøket ble det full klaff og vi har nå en liten gutt på snart 7 mnd. :)

Masse lykke til! :)

Skrevet

Spørs om det blir Medicus på oss senere :) Legen ringte i 15-tiden idag og sa vi fikk et forsøk til på St.Olavs - langt regime denne gangen og ny type medisiner. Er vel igang igjen i april/mai :)

Skrevet

Da håper jeg det 3 og siste offentlige forsøket tar dere over målstreken ;O)

Lykke til !!!

Skrevet

Det håper jeg også :) tusen takk :)

Skrevet

Jegvil absolutt anbefale Hausken Klinikk i Haugesund. De er helt fantastiske der inne!

Jeg har vært igjennom 2 forsøk der nå. første gang funkte det ikke. Andre gang ble jeg gravid - men mistet i uke 8 ( altså var på kontroll i dag og fikk vite det) Men forsøk nr 3 skal jeg iallefall gjøre der igjen!!

De får mine varmeste ord!!! :)

Skrevet

Å, så dumt at det ble ubrutt da! :( Ikke noe kjekt å høre... Håper at det går bedre med langt regime og andre medisiner. Masse lykke til når den tid kommer, Ire... :)

Skrevet

eg anbefaler klinikk hausken i haugesund, de er kjempe flinke der :-) og servicen er kjempe flotte der, eg har nettopp satt inn hos dem og venter på svar neste uke om eg er blitt gravid :-)

men hvis det ikke går denne gangen heller så skal me til hausken igjen :-) og eg har hørt masse bra om dei fra andre og.

håper dere finner ut hvilken dere vil til :-)

men de sier det at hausken skal være den beste :-)

Skrevet

Anbefaler Medicus i Trondheim. Fantastisk flott gjeng :-)

Skrevet

Jeg har kun vært på privat klinikk, og kan på det varmeste anbefale Hausken. Fantastiske folk:))

Spiren min satt på første forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...