Gå til innhold

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen igjen...jeg håpet og trodde at det skulle gå seg til denne mnd. Det som er positivt da, det er jo at det er 16 dager siden forrige mens første dag, og ikke 10 dager sykluser som det har vært en stund. Så det går framover, det merkelige er jo at jeg ikke har fått positive el-tester siste uken, så da kan det være at jeg hadde el, under forrige mens, går det an???. Jeg begynte å teste forrige lørdag, den 29/2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har veldig korte sykluser med andre ord, ja!! Men godt at de ser ut til å strekke seg litt!! :)

Er så vant til den mensendritten jeg at det er det jeg forventer rundt ikm. Hehehe..dagen positiv test slår ut, besvimer jeg vel med huet i doskåla...

Og ja, det går an å ha el under mens, men det er også mulig at det bare hopper over en el sånn dann og vann, spesielt om en har ustabil syklus og litt kluss. (10 dagers sykluser høres veldig kort ut for å rekke noe eggløsning..)

Hm.nei du får bare teste videre...du kan jo ta el-tester under mens også da for å være sikker, kanskje? Er vel ikke så stor fare for verken action eller befruktning under mensen, men..da vet du i hvertfall hvor den kan bli av :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...