Gå til innhold

Fortvilet!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger å få en liten utblåsing her..for nå kjenner jeg at hjertet slår og at jeg begynner å bli lei..

Jeg fant ut i september at jeg var ett par uker på vei,da hadde jeg akkurat truffet en "ny" gutt som jeg datet litt og småflørtet litt..

Men når mine hormoner og irritasjon i kroppen slo ut,så sendte jeg han mildt sagt på dør og avsluttet det hele.

Jeg har hatt mange samtaler med han som da gjorde meg gravid og vi er enige om det meste!

MEN...Idag fikk jeg sms fra han jeg "sendte på dør" at han mente at han var far til mitt barn,og at han kom til å gjøre alt i sin makt for å rett og slett "rævkjøre" meg ( ja det var ordet han skrev i sms).

Nå får jeg hendvendelser fra hans venner igjen om at jeg er det ene og det andre,siden jeg nekter da denne gutten om å delta i mitt svangerskap!

men hallo???!Det er ikke hans barn!!!

Hvordan skal jeg få han til å forstå?????

Har noen uker igjen,og jeg er sliten nok fra før av!!!

Fortsetter under...

Uffa da, slike ustabile typer er nå det siste en trenger på slutten av svangerskapet.. :/ Ikke lenge igjen nå, så kan nå han få ta en test å få det bekreftet selv.

Jeg ville i hvert fall spart på alt du får av trusler og slikt, i tilfelle det blir noe etterspill. Jeg ville også svart saklig og kort til de som tar kontakt med deg f.eks. "Han er ikke faren til barnet og vi er ikke sammen, derfor har vi ikke noe å gjøre med hverandre lenger". Hvis du ikke krangler tilbake får ikke han og de andre noe igjen for innsatsen de gjør med å plage deg.

Lykke til med slutten av svangerskapet og fødselen, prøv å bare la dette ligge og finn noen måte å slappe av og ta vare på deg selv. :)

joda,ting har roet seg.

endelig..nyter nå mine siste uker igjen av svangerskapet..

han jeg "sendte på dør" har latt meg være en liten stund nå..ihvertfall ikke hørt eller sett noe til han..og hver dag uten,er en dag mer med smil:)

tusen takk for støttende ord og tanker..Det er til stor hjelp:)

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...