happy og to små Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Er det flere som har barn rundt 10-11 mnd, som bare vil sove en gang på dagen? Vi har hatt litt problemer med dagsovingen i det siste, veldig vanskelig å legge selvom hun virker ganske trøtt. I dag drøyde jeg sovingen ganske lenge, og da sovnet hun uten for mye krangling. Tror kanskje jeg må gå over til en soving pr dag, men det er veldig tidlig ifh søsteren som sov to ganger om dagen til hun var godt over 1 år. Men alle er jo forskjellige. Noen andre?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Med eldstejenta gikk vi ned til 1 blund om dagen da hun var 10 mnd gammel, fordi hun begynte å bli vanskelig å få til å sovne til blund nr 2 og også mye tull om kvelden. Da vi gikk ned til bare 1 dagsoving gikk alt mye bedre, så det anbefales=)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Vi gikk også ned til en dagdupp om dagen da hun var 11 mnd pga hun begynte i bhg. Da sov hun fra kl 12-12.30 til kl 14.30. Og det var nok for henne. Da la vi henne kl 19 om kvelden igjen.
Tuvabaluba Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Lillegutt her er bare ni mnd, men ser at vi kanskje om ikke så lenge også må peile oss inn på bare en dupp. Hvordan får dere barna til å holde ut når de er vant til å legges ca halv ti til første dupp? Og når starter de dagen? Turbotrollet her har alltid vært en 30-45 minuttersdupper, og lurer også på om de klarer å sove en lenger dupp når de går over til bare en?
To små tuller Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Jeg vil gjerne ha jentene ned på kun en soving på dagtid, jeg da... Mine er 10,5 mnd. og sover to ganger om dagen, men de sover fra 19.00 til 07.00 om natten, så jeg tenker at en lang søvn fra 11.30 - 14.00 ville være ideelt. Nå sover de 09.30 - 10.30 og 12.30 - ca. 13.45 (kommer an på lengden på trilleturen...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå