Gå til innhold

Da har jeg skrevet mail til fertilitetsklinikken,håper på oppstart i april,andre? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk mensen den 3/3, og håper på å starte opp på nytt fryseforsøk neste mnd :) Vi mistet i juni, så nå er vi klare igjen. Vet iallefall at jeg kan bli gravid,og det er en STOR trøst i seg selv. Selv om jeg har hatt det ganske tøft etter at jeg mistet :(

Det er bare å se fremover igjen og satse på det beste.

Lykke til dere andre som ruger,skal begynne på forsøk osv :)

Krysser fingrene for oss alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tøff runde, må jeg si! Hvor langt var du på vei? Jeg følte jeg hadde et forhold til mine to spirer i februar selv om jeg bare holdt på dem et par uker...Kan bare ane hvordan det er å MISTE...!!!

Synes du er tøff som går på igjen nå, men støtter deg 100%

og holder med deg: da vet du i alle fall at du kan bli gravid!

Selv har jeg sett på dager og regner med oppstart spray medio april (avhengig av hvordan syklusen blir nå). Hvis det blir langt regime innebærer det innsetting først medio mai.. :-( Og jeg som var overbevist om at jeg skulle få et 2011-barn... Ja, ja.

- Flere i april/mai situasjon?

Lykke til alle som ruger alt!

Skrevet

Takk Tyui :)

Jeg var 1 og en halv mnd på vei :( Var ikke så langt på vei,men det var allikevell skikkelig trist å vite at det som skulle blitt en liten baby,ble "ødelagt"

Jeg skrev mail til Porsgrunn om oppstart. Da skrev de at forsøket kankje havner mitt i påskeferien :( Så da må vi vente til i mai. Da blir det 1 år siden siste forsøk! Blir vant til å vente i dette gamet ;)

Trollmor: Du skal igang med spray og sprøyter eller? Hvor mange forsøk har dere hatt? Hvor holder dere til?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei:) eg skal på første møte i slutten av mars så får eg neste mens i påsken å da trur eg de blir ivf start her i gården:)

Skrevet

Ja man må være tålmodig når man holder på med dette her skjønner jeg. Synd jeg helst skulle vært gravid i går da.. ;)

Må man vente lenge mellom hver gang man tar fryseforsøk eller? Og må man gå på mye medisiner da?

Er litt blank på alt dette, skal i gang med første IVF forsøk nå snart.

4. april begynner jeg på spray...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...