<3D<3 Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hei! Jag har klusset litt med ppillene mine i det siste og lurer nå på om jeg kan være gravid? Hadde mensen for 9 dager siden. Da jeg skulle begynne på pillene igjen, glemte jeg å hente de på apoteket, så det gikk fire dager før jeg begynte på dem. Da tok jeg alle fire pillene samtidig. Vi hadde ike sex disse dagene. Jeg er egentlig ganske sikker på at jeg ikke kan være gravid, grunnen til at jeg lurer er at jeg er så kvalm, har vært det hver dag i noen dager nå, og kastet opp 2 ganger. Jeg har ett barn fra før og da jeg var gravid med han var jeg mye kvalm. Jeg tenker at hvis jeg er gravid, så må det ha skjedd for noen uker siden. Men jeg hadde jo mensen, kan mensen komme selv om jeg er gravid, hvis jeg fortsetter på ppillene? Uff, det her ble mye rart. Blir så veldig usikker når den kvalmen kommer! Takk for svar! =)
Mummimamma<3 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Det er nok en sjangse for å bli gravid, når man klusser med pillene.. men i ditt tilfelle, vil jeg nok tro du er kvalm pga de 4 pillene du tok på en gang.. Noen har blødninger under svangerskapet, men veldig sjeldent å blø som ved normal menstruasjon. Ville likevel tatt en gravidtest om en 2-3 uker for å vere på den sikre siden Ønsker deg lykke til, og håper at du får det som du ønsker, og at du fra nå av er flink å ta pillene dine til rett tid (om du ønsker å fortsette)
<3D<3 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 takk for svar, tenker vel egentligdet samme selv=) Har bestemt oss for at jeg skal slutte på pillene til sommeren, så egentlig hadde det passet litt dårlig nå, men jeg hadde blitt superglad hvis testen viser posetivt! Er så lett å få forhåpninger.. =)
Mummimamma<3 Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Visst dere har tenkt å bli gravide til sommeren, ville jeg ikke anbefalt å gå på p-piller nå.. kan ta lang tid å bli gravid etter pilleslutt (for noen hvertfall), så er kanskje bedre med annen prevensjon noen mnd? Forstår deg godt.. å bli gravid gir en helt spesiell glede, uansett hvor dårlig det passer og hvor fortvilet du blir! Rare greier
<3D<3 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2011 Egentlig er planen til høsten, derfor jeg tenker å slutte til sommeren =) Spennende!
diadora83 Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Første gang jeg ble gravid så ble jeg gravid på ppiller. Mensen kom så vanligt for det om.. Denne gangen ble jeg gravid på nuvaring. Aner ikke om jeg fikk mesen eller ikke etterpå at jeg ble gravid. Da jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei. Men regner med at jeg er ca i uke 7. Skal på ultralyd den 17 igjen. Så får forhåpentligvis en termin da:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå