Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au,au auuuuuuuuuuuu..hehehe

Jeg får noen dager en voldom stikking nedentil når jeg går..

Flere som har dette?? Noen som vet hva det kommer av egentlig?

Føles jo ut som om noen vrir en kniv der..

er forresten 34 uker og har hatt det sånn en del nå siste to ukene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også mye av det på slutten av forrige svangerskap og det er visst nerver som kommer i klem pga hodet til babyen. Det er veldig vanlig og ikke farlig men au au, ganske så vondt! Det hjelper som regel å legge seg ned så nervene får litt mer plass... Lykke til:-)

Skrevet

Ja, så utrolig vondt..og det er jo så typisk at det kommer når jeg først bestemmre meg for å gå på butikken eller noe( er sykemeldt pga bekken)... Så følte ikke at jeg trengte det også, men men...

Takk for svar:)

Skrevet

Hadde det sist og har det denne gangen. Skikkelig ubehagelig. Blir verre hvis jeg har stått/gått mye. Sikkert fordi babyen trykkes nedover da. så butikken er jo et typisk sted hvor dette slår til. alltid like praktisk. Men jeg velger å se på det som et tegn på at det nærmer seg. For meg hjelper det å legge seg ned. Ikke særlig praktisk siden ligging stort sett er det jeg klarer om dagen, men med dårlig bekken og stikking oppå det hele så har jeg ikke så mye valg. Kan forøvrig ikke ligge helt flatt for da blir jeg ødelagt av magesyra mi som virkelig koser seg om dagen. begynner å kjenne det skal bli godt å få lettet på trykket. En uke til termin i dag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...