Gå til innhold

Barnevogn dillemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 13 mnd og til han kjøpte jeg en helt ny vogn da han ble født. En type basson kombivogn. I slutten av august kommer den lille, og jeg lurer på; Trenger jeg søskenvogn? Og evt hvilken søskenvogn vil dere anbefale meg? Bor på "landet" så trenger derfor en vogn som er god å kjøre og som ikke er spesial tilpasset bykjøring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en Easywalker Sky tvillingvogn da jeg fikk 2 tette for et par år siden. Det var 19 mnd mellom barna. Likte spes godt at jeg kunne bruke en bag og en sittedel samtidig, og slapp å ha mykbag i sittedelen til baby. Da kom babyen mye høyere, jeg hadde bagen vendt mot meg for god oversikt samtidig som storebror ikke så lett kom til for å plukke på den lille!

Vognen er også god å trille, stabil med sine 4 hjul samtidig som den er smal for tvillingvogn å være! :o)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Har kikka på bilder av den og lest om den, og den virker veldig bra. Vet du prisen på den?

Skrevet

Forandringfryder ♂♂+♂ Vi vurderer denne vognen da vi venter tvillinger, men jeg har ikke sett at det er så mange som har anbefalt den. Går den inn gjennom vanlige dører?

♥snart2barnsmor♥ Vi fikk pristilbud på den MED 2 bager (du trenger kanskje bare en), med 2 bilstol adaptre, og et søskensete på toppen til storebror:) og da ble d 13000 ca... Det var på babycomfort..

Skrevet

første gang:) + 2 til på vei!!

Ja, den går igjennom vanlige dører, det var en av grunnene til at vi valgte denne.

Et minus er måten man legger ned/setter opp seteryggen. Vet ikke hvordan det er nå, men da jeg hadde denne vogna var det glidelåser. Det var litt plundrete, men gikk jo greit. :o)

Ellers kommer jeg ikke på noen minuser.

Skrevet

Flotters:) Var ikke så mange vogner som leverte med søskensete på toppen, også ble vi anbefalt denne pga at den skulle være lett og smal, men likevel stor.. :) hehe

Da er vel vogn i boks regner jeg med:)

Skrevet

Vi kjøpte søsken/tvillingvogn på Finn.no, da sparte vi noen tusenlapper! 19 mnd mellom våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...