Nuffy Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Ligger her kjempekvalm. Klarte ikke dra på jobb i dag. Nå psyker jeg meg opp til legetime om et par timer. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal komme meg dit... Uansett - http://mammanett.no/blogg/trillerund/noen_utsagn_fra_jordmor_d fikk meg til å le så jeg begynte å grine:D Håper det kan glede noen andre også!
Mummimamma<3 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 ååååååå tuusen takk for du delte dette!!! var så godt å le i en ellers litt tung dag! Lykke til med legetimen, og ha en fin dag
♥ Min engel ♥ Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Kjempe morsomt Trenger litt latter i en alt for travel hverdag
Ms.Smith Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 HAHAHA jeg ler meg i HEL! Likte spesielt godt : Jordmor: - Alt er helt normalt her. Hos førstegangsfødende fester vanligvis hodet seg først i 30. uke eller senere. Far:-Fester seg?! Henger ikke hodet på babyen fast til kroppen? Ligger den inni der i flere deler?! TAKK!
<3håp<3 Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 HAHAHA Fantastisk morsomt!! Lo godt av disse ja.
lykkeligfru Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Fantastisk!! Lenge siden eg har ledd så godt!! Tusen takk!!
Cryst@l Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 For en fantastisk fin måte å starte uken! hehehe.. Lo så tårene trilte, samboeren skjønte ingenting.. hehehe.. Takk takk!
Sjokolademonsteret Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Knallbra!!!! Sitter og ler så tårene triller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå