Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Del Skrevet 7. mars 2011 Har en nydelig sønn på 8 mnd, og har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen.Jeg er fremdeles i permisjon etter fødsel, men har sagt opp jobben pga nattevakt og pendling, og står uten jobb fra og med mai mnd. Hadde endelig begyndt med ritalin igjen etter et langt opphold, og har søkt skole til høsten for å få meg utdanning. Søkt noen sommerjobber. Jeg gikk hjemme og fikk svangerskapspenger i hele graviditeten sist gang, pga hele jobbsitausjonen, og fordi jeg ikke kunne ta medisinen min. Gledet meg sånn til å endelig gå skole, og følte livet endelig begynte å falle på plass.. nå sitter jeg med splitta følelser, og er sååå usikker på hva jeg skal gjøre. Det blir hvertfall ingen skole på meg før neste år om jeg beholder, for det vet jeg at jeg ikke klarer. Bortsett fra dette ligger det meste til rette for å få et barn til. Har det veldig bra med samboer, litt bekymret for det økonomiske (og usikker på mine rettigheter), men vet vi skulle klart det om vi gikk inn for det. Vet ikke hva jeg skal velge, og vil gjerne høre andres erfaringer, både dere som har tatt abort (hvordan her tiden vært i ettertid), og dere som valgte å beholde (hvordan var svangerskapet- tungt? eller gikk det seg til? Fødseldeprisjoner osv...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142990550-noen-som-kan-komme-med-egne-erfaringer/
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har prøvd å bli gravid i lang tid, vi er nødt til å bruke ass. befruktning. men til høsten skal jeg og gå skole. jeg tror man klarer alt om man virkelig vil det,og synes det er rart at du har en på 8mndr,men vurderer å fjerne den andre. bruker du ikke prevansjon? jeg mener at når man er voksen, og har mulighet,burde man beholde barnet. jeg hadde en spontan abort for 3år siden,da var jeg ikke klar for barn og det var myyye snakk om p.abort, så jeg fikk veldig skyldfølelse da jeg mistet det i uke 15,for jeg følte at det var min skyld,siden jeg egentlig ikke ville ha det. det er fremdeles vondt, men tok meg hvertfall 2år før jeg kunne tenke på det uten å knekke sammen. tenk deg godt om,en abort er ikke bare bare,lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142990550-noen-som-kan-komme-med-egne-erfaringer/#findComment-143031657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå