Gå til innhold

Forventet IKM-dagen er her.. * Uke 10 *

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og jeg forventer vel å få TR.. om/når den kommer så ender min første pp.

Intet skjedd enda da, ingen symptomer eller andre indikasjoner på at noe er på gang hverken ene veien eller andre veien.

Jeg er en av de som - uansett hvor mye jeg kjenner etter og leter etter endringer i kroppen - aldri har merket noe til PMS. Hverken murringer, ømme frontpartier, humørsvingninger eller andre ulumsker viser seg i tiden før TR (noe som sambo er fornøyd med:). Kanskje jeg bør begynne å tempe for å kunne følge litt mer med..? *funderer* Noen som kanskje har noen innspill og tips rundt det?

Uansett så stresser jeg ikke. Jeg håpet selvfølgelig - men forventet ikke, at ting skulle(/skal) skje allerede i 1pp. Egentlig så håper jeg at TR dukker opp slik at jeg får en bekreftelse på at jeg fungerer som jeg skal etter et par år på p-pillen! Sist jeg sluttet på pillen var jeg rett tilbake til normal 28dagers syklus, krysser fingrene på det samme skjer nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ikm er ikke før på fredag, tok test i dag tidlig, negativ.. meen har masse symptomer da.. Meen de er sikkert innbilte ..

Skrevet

Har ikm i dag jeg også. har flydd på do siden lørdag og trodd at TR kommer, men er ikke tegn til den enda.

Jeg har hatt mange symptomer men de har avtatt litt så tror ikke jeg er gravid denne gangen. Er min første pp også så hadde ikke forventet det selv om det hadde vert kjekt.

Venter og venter men skjer ingen ting. Normalt pleier den å være her når jeg står opp, nå er den det ikke, så jeg har et håp jeg ikke tør håpe på :P

Lykke til. blir spennende :)

Skrevet

Har IKM på lørdag, masse symptomer, så krysser fingre..

Skrevet

Lykke til til dere som fortsatt må vente noen dager før svar! Krysser fingrene for dere! :) Lover jo bra at dere har symtomer, her i gården er det 100% symptomfritt..

Men det er intet spor etter TR enda, er blitt en ivrig do-løper! Må jo sjekke forholdene!

Skrevet

IKM i dag (trodde jeg i alle fall) men ingenting har skjedd. Likevel negativ test :( :( Vet ikke hva jeg skal tro.... men det ender vel også denne gangen med at tr kommer noen dager senere enn forventet... *skuffet*

Skrevet

Testet i dag, negativ og IKM 9.mars, kan det fortsatt være håp? Ble negativ med en gang jeg nå, får heller satse på neste pp! :-)

Skrevet

Da var løpet kjørt for meg denne mnd......

Skrevet

Der fikk jeg besøk av tanten gitt, og dermed er det over og ut for oss også for denne gangen.

Men for å se det positive i ting: kroppen min fungerer ihverfall som den skal etter å ha gått på p-piller!

Klar for pp2 neste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...