Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har hatt en del utflod hele svangerskapet, men idag når jeg hadde vært på do og skulle tørke meg, kom det en STOR mengde på papiret. akkurat som om det va samlet i en klump. ( dette skjedde to ganger på samme dobesøk) Fargen var hvit, gul og kansje litt grønn!! Luktet ingen ting.. konsistensen var ikke slytenede, heller fast og kansje litt tørr.. Svir litt i underlivet og klør kansje litt. Noen andre som har hatt lignende? Burde jeg gå til legen, eller skal jeg bare prøve en soppkur? Hadde sopp for ca 2 mnd siden. Er 21+2 idag.
NostraStoria Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Har hatt det samme 2 ganger, i følge jm så var det bare det at en produserer mer slim når en er gravid, så helt normalt.
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 Konsistensen var kansje litt grøtaktig...
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2011 Har den vært grønn hos deg også? jeg hadde litt klumper og i..
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Hm sikker på det ikke va slimproppen da, eller en del av den? Syns beskrivelsen hørtes litt ut som det. Så tidlig i svangerskapet så bygges den vel opp på ny igjen også tror jeg. Det er nemlig en klump med slim (kan komme i flere deler) og er vanlig at det kan være blodspor i den. Ellers så er det sikkert bare en del utflod som har klumpa seg eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå