Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet fortsatt ikke om nr.2 blir gutt eller jente og er interessert i forslag til begge deler.

Setr for meg enten små, korte enkle navn, eller stikk motsatt med svulstige, lange navn. For tiden har jeg forelska meg helt i Penelope, men føler det blir for sært utforbi min hormonelle tilværelse :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142990097-hva-kan-bo-sitt-s%C3%B8sken-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penelope er flott og internasjonalt og sprekt og morsomt :)

Dere kan jo kalle henne Pe eller Penny, Po Lo til daglig, hvis dere syns det blir tungvint med Penelope hele tiden.

Blir det gutt, har jeg tenkt på disse navnene i det siste, kanskje dette er alternativer dere kan vurdere:

Hadrian

Adrian

Baldrian

Bastian

Penelope er helt grusomt... :-S Og siden du har valgt tøffe, stødige Bo på eldstemann, synes jeg det kun ville være dårlig gjort å kalle lillesøsteren for noe slikt!

Bo og Eira

Bo og Embla

Bo og Ella

Bo og Sigrid

Bo og Margit

Bo og Iven

Bo og Live

Bo og Anna

Bo og Marta

Annonse

Hehehe... forstår godt at Penelope kan bli litt 'overkill' ift Bo. Men enn så lenge så koser jeg meg med det navnet. Men vet fortsatt ikke om det blir gutt eller jente da :)

Bo og Baste likte jeg godt. Bo og Tage også!

Flere navneforslag til Bo?

Klarer ikke helt å se for meg å rope på en unge som heter Penelope. Men for all del, er det det navnet dere vil ha, så kan dere selvsagt bruke det. Velger dere det, må dere nok være forberedt på en del spørsmål om navnet.

Mener å huske at noen for lenge siden snakket om Bo og Ebba. Var det deg? Husker det fordi Ebba var navnet vi hadde brukt dersom det ble jente, men jeg fikk gutt. Synes det er en flott kombinasjon og stemmer på det! Høres ut som et par i en barnebok eller noe. Kjempeflott!

Eller hva med:

Bo og Birk

Bo og Endre

Bo og Olai

Bo og Odin

Bo og Bjørnar

Bo og Gard

Bo og Trym

Noen lange jentenavn:

Bo og Augusta

Bo og Pauline

Det var ikke meg som snakket om Bo og Ebba tidligere, men det en flott kombinasjon! Hvis det blir jente tenker jeg det blir noe tilsvarende: Bo og Ebba/ Ella/ /Bella/ Mina/ Mille/ Tilde osv.

Vanskeligere med guttenavn! Godt vi ennå har noen måneder på oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...