Gå til innhold

Har kroppen deres også inntatt *hvilemodus* ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig blitt skikkelig daff og trøtt. Har ligget i heele helga og sovet og latet meg på sofaen, og jeg er ihvertfall ikke blitt mer opplagt.¨

Har noen av dere merket det samme så brått og plutselig? :) Er akkurat som om kroppen har inntatt en form for *hvilemodus* før fødsel .. :P

litt småkvalm er jeg blitt også!

Jeg er 37+1 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det slik i det siste ja. Er 38 uker og de få gangene jeg får ånden over meg hiver jeg meg til å står på til jeg bare ikke orker mer. Har heldigvis en supermamma som skal komme å hjelpe meg (trenger rett og slett en energisk person til å motivere meg), så vi får tatt litt vasking på bad og gulv før baby kommer :-)

Skrevet

Da jeg kom over i uke 39 var det som om all energien min ble borte, orker svært lite nå om dagen :P Glad jeg ordna det meste ferdig i uke 37 :)

Skrevet

Er i uke 40 nå, og vært i "hvilemodus" selv nå i snart 3 uker. Kom skikkelig brått på, ingen energi etc. Tærer på psykisk for vil gjerne at fødselen skal starte. Mye bekymringer etc nå på slutten... uff...

Skrevet

Ja her er også kroppen plutselig i hvilemodus. Sover på dagen og er utslitt av ingenting. Er 37+5 i dag.

Skrevet

Godt og se at det er flere som føler seg utslitt! :) Nå skal jeg prøve og slappe av og "lade" opp resten av tiden :)

Skrevet

38+2 i dag... og føler meg utslitt hele tiden...har vært mye dårlig hele veien, men nå har jeg nesten ingen energi...egentlig bare digg å ligge eller sitte hele tiden....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...