Gå til innhold

Jeg kan ikke for d, men gravide kvinner finner jeg frastøtende!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann i 30-årene, gift og sammen venter vi barn nr 2.

Vi har termin i september.

Mitt store problem er at jeg finner gravide kvinner frastøtende:( Dette er ikke noe jeg velger, men jeg klarer rett og slett nesten ikke se på kona mi, mye mindre tenne på henne.

Hun er klar over dette, men d sårer henne selvsagt masse! Dette har vært problem for oss også i forrige svangerskap,desverre! Jeg klarer bare ikke tenne på digre, vaggende damer.

Jeg elsker henne og barnet vi har og gleder meg til nestemann er ute og hun kan begynne trene opp kroppen sin igjen, slik at den igjen blir som jeg liker. Jeg vet at dette er prisen man må betale for å kunne få verdens beste skapning i armene, men dette tærer virkelig på meg/oss.

Hun synes jeg er verdens fæleste person som har disse meningene, men som sagt, kan jeg ikke noe for d. Utenom dette elsker jo hun meg også.

Vi krangler så busta fyker, pga hun føler seg avvist av meg og jeg blir lei meg :(

Nei, nå gleder jeg meg til å få tilbake kona mi, slik at vi kan ha den intimiteten som hører med i et ekteskap.

Imens er jeg nødt til å gi etter for andre fristelser!! Jeg er jo en mann med visse behov!

Damer, er jeg virkelig så ille som hun skal ha d til? Har noen av dere samme erfaringer?

Hilsen forvirret ektemann!

Fortsetter under...

Hva mener du med at du må gi etter for andre fristelser da?

Men uansett.. Ja du er så ille som hun skal ha det til, å jeg skjønner ikke at hun orker! Jeg syns at du i det minste kunne holdt meningene dine for deg selv når hun er så elskverdig å gi deg en familie! Stakar kona de!

Annonse

Kan ihvertfall si at jeg er uuuutrolig glad for at jeg ikke er gift med deg! Om mannen min hadde "gitt etter for andre fristelser" fordi han ikke tålte at jeg var gravid, så hadde han fått en fot i rævva med alle tingene sine flygende etter seg!

Hadde syntes det var bedre om du satt i ett eget rom hele natten og runket som en gal..

Annonse

En femininmåte å skrive på sier ingenting om hvorvidt man er veltalende (noe du forøvrig ikke er). Det sier noe om måten man bygger opp setninger, hvilke ord man bruker, hva slags type ord osv.

Sorry HI, hovedinnlegget ser ut som om det er skrevet av en kvinne med middels til dårlig skriftlig fremstillingsevne. Reality bites.

Det er bare slik du er. Men det er hvordan du forholder deg til det som er avgjørende. Man trenger ikke å vise vemmelse selv om man ikke synes kona er supersexy akkurat nå. Alt dreier seg ikke om utseende. En graviditet går lynkjapt, plutselig er det over og du har kona di tilbake og to små skjønne barn. Øv på å sette større pris på det du har.

Jeg synes jo det er litt morsomt at du helt klart ser dine egne behov, og dine rettigheter til å få disse tilfredsstilt, men ikke kona di sine. Mange kvinner er mer kåte enn vanlig under et svangerskap. Hvordan hjelper du henne med å få tilfredsstilt sine behov da? Det er jo mange mannfolk som tenner på gravide, er det ikke da en idè å finne en slik mann som kan bistå henne disse ni månedene? Hun har jo sine behov må vite!

Nå er jeg også veldig i tvil på om du faktisk er en mann. Men om så er tilfelle; Du mener altså at dette er noe som er helt greit å skrive på et forum med mange gravide og mødre? For det er jo en særdeles hyggelig uttalelse du kommer med.

Og hva om konen din får magen full av strekkmerker? Hva om puppene blir slappere, huden løsere, hva om hun ikke klarer å "trene opp kroppen sin igjen slik at den igjen blir som du liker"? Skal du gå fra henne da? For hun har jo tross alt bare båret barna dine i magen sin i 9 mnd og slitt seg gjennom fødsler, også for at du skal få bli pappa. Men det er kanskje ikke så nøye det, hvis hun ikke blir seg selv igjen. Det er da ingen problem å ordne seg på andre måter, klart det må til, "mann" som du er.

Si meg - er du stokk dum eller bare later du som?

Dette er selvfølgelig bare tull fra ende til annen.

Men jeg har en venninne som er samboer med en fyr, som heller ikke hadde særlig lyst på sex mens hun gikk gravid. Sikkert flere årsaker til det. Sexlysten hans tiltok ettersom kiloene gikk av etter fødselen, men parallelt syntes hun at han bare ble mere og mere frastøtende. Så der fikk han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...