Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i dag med en følelse av at begge armene var helt borte. Jeg fikk etter litt stress av meg ringene min.... fingrene hadde hovnet opp i løpet av natten, og ringene hadde tydligvis blitt for stramme. Jeg tenke ikke så mye over det først, men så senere på dagen etter en gåtur med sønnen min og hunden, så jeg på føttene mine at enda 40 minutter etter gåturen hadde jeg merker på føttene av støvlettene! Jeg er helt stil i bevegelsene og det føles ut som jeg har trent for mye. I tillegg spurte samboeren min hva jeg hadde gjort på natten, for jeg hadde drukket 4X 0,33l jusbokser i løpet av nstten. Jeg er kjempe tørst hele tiden. Har dette noe sammenheng med hevelsene i kroppen, når bør man bekymre seg over disse hevelsene?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon til fastlegen i morgen, bedre å være på sikre siden. Tørste kan være et tegn på svangerskapsdiabetes, og såpass store hevelser på så kort tid bør absolutt sjekkes grundig. I mitt tilfelle var ødemer et resultat av svangerskapsforgiftning, men man kan få væske i kroppen av mange andre årsaker også ( salt mat f.eks. ) Ring legen din i morgen og be om en sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...