Gå til innhold

Er det normalt å ha mageknip veldig ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uka hatt mye mageknip, og av og til løs mage. Noen som vet om dette er normalt? Er i uke 33+3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mageknip er en av svangerskapsplagene jeg har hatt alle tre svangerskapene, fra start til slutt. Veldig problematisk når man ikke kan legge seg på magen for å lindre det :/

Skrevet

Egentlig godt å høre at det er flere da :) Jeg har ikke hatt det sånn i mine to tidligere svangerskap, men har begynt med mageknip og løs mage nå. Er i uke 35. Begynte å lure på om kroppen forbereder seg til fødsel jeg, men håper da han holder seg der inne bittelitt til :)

Skrevet

Akkurat sånn har jeg hatt det de siste dagen også! Skikkelig sur i magen rett og slett, det brenner liksom? Er det sånn dere mener?

Jeg er også 35 uker:)

Skrevet

Jeg kan delvis hive meg på, men aldri lett å helt sammenligne disse plagene, he he. Hadde en periode tidliger, før jeg var halvveis, hvor knipene kjentes som tidlige rier, og jeg ble svimmel av hvor vondt det var. Da var jeg veldig løs i magen også. Gikk til legen, men fikk hverken undersøkelse eller svar. Vært bedre, men etter at jeg har passert 6 måneder, så har det vært mye vondt i magen igjen. Alltid vondt etter å ha spist, i tillegg til mye hard (fysisk utenpå) mage, mye mensensmerter som kommer i tak, og må bare ligge flatt på sofaen flere ganger daglig og vente på at det skal roe seg. Ikke spesielt løs i magen nå, da, men mye vondt. Skal prate med jordmor i morgen på kontroll. Vet ikke om det er sånn du har det..

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg :) Er vanlig mageknip jeg har.. Tenkte også om det kunne være et tegn til begynnende fødsel, men håper inderlig han har tenkt å holde seg inne noen uker til. Har vært gravid én gang tidligere, men klarer ikke å huske om jeg hadde slike vondter da..

Skrevet

Jeg har hatt mye av det de siste par ukene samt løs mage. Er i uke 35 nå. regner med det er helt normalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...