Gå til innhold

stadig kommer de tårene...

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 31 uker på vei,og blir alenemor.

Når jeg er sammen med familie og venner,så er jeg i humør,blid og fornøyd..:)

Men når jeg setter meg ned hjemme på kvelden og skal slappe av litt før senga inntas..så kommer de triste tankene,tårene som triller og jeg føler meg bare så "liten"..

Snakket litt med legen om det sist uke når jeg var på kontroll,men da var svaret; " det er hlet normalt og føle sånn til tider,vi sees om en måned til neste kontrolltime"..

snakket med min mor om dette,og som hun sier; " du tok dette valget selv,når du visste at du kom til å bli alene"...

Så...

Jeg gleder meg enormt til den lille kommer til verden,nyter spark og aktivitet hver eneste dag..Har storkost meg når jeg har vært ute å handlet inn både klær og utstyr...

men som sagt,når kvelden kommer så kommer tårene..klarer ikke sette ord på hva jeg føler...men jeg er bare veldig lei meg..tårene stopper ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142989597-stadig-kommer-de-t%C3%A5rene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er utrlig trist og høre at det er den "hjelpen og de støttende kommentarene" du får. Vi alle kan ha våre dager og problemer, enten vi venter barn alene eller ikke, det burde ikke være en forskjell fra deg til meg, om du skjønner :) Sender deg en god klem i alle fall.

Tusen takk...

Er ikke så lett når man føler seg mer og mer alene...på dagtid går det greit,så kommer kvelden...og jeg skulle ønske jeg bare kunne sovet meg igjennom kveld og natt..men neida..lakenskrekken har tatt meg,så jeg er mye våken...Passer ikke helt fint når man er en smule deprimert..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...