littlefairy Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Kjøp rockering!!! Uuutmerket for oss hjemmeværende mammaer som er mye inne og evnt. vanskelig å komme seg noe sted med våre små troll Det fungerer hvertfall for meg som syns det er ekstremt tiltak å gjøre stort mer med kroppen om dagen enn å trille tur og spise sjokolade, hehe:) Jeg kjøpte denne her, får den på både G-sport og Intersport! http://www.intersport.no/product/121813(BC_1)/casall-rockering---1,5-kg/ (måå sies at fyy søren de første gangene er det ganske vondt og blei full av blåmerker rundt magen, hehe, men det forsvant etter litt over ei ukes tid og nå gjør det ikke vondt lenger, det blir lettere og lettere for hver dag:)
littlefairy Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2011 bare litt over tre uker siden jeg kjøpte og den siste uka har jeg ikke fått gjort stort... men ei venninne av meg har født to barn og hun ser råflott ut etter å ha brukt rockering verdt å prøve!! så nå er det skjerpings fremover, og bare å rocke i vei
bitthen Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Vil anbefale rockering ja Blir stiv og støl og litt blåmerker i starten, men det tar ikke lange tiden før det går seg til. Har selv en på 1,7 kg (Kjøpt gjennom Grete Roede) Prøver å rocke hver kveld (men blir ikke det da) - veldig greit mens tven står på. Rocker 15-20 min nå. En kveld rocket jeg 30, men fikk litt blåmerker hehe. Merker forskjell ja. Mer magemuskler. Og så er det veldig morsomt )
Snuskomrusk Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Wow, 30 min?! Er ny i "rokkegamet" og for meg er det en ønske drøm å holde ringen oppe mer enn 5 min om gangen Er dette noe som må trenes opp, eller skal "alle" greie å rokke i 20 min om gangen fra begynnelsen av? Godt å høre at blåmerkene forsvinner og det blir mindre smertefullt etterhvert, jeg ser mishandlet ut for øyeblikket
bitthen Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Heheh, nei slapp av, du må Rokke noen treningsrunder først ja Greide bare 5 min før jeg også - og ble kjempeblå. Men etter hvert så går det bedre og bedre )
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Det funker som bare det!! ) Etter forrige svangerskap kjøpte jeg rockeringen min (www.sports-hoop.com), og ble 5 cm smalere rundt midjen etter 3 uker. (Brukte den hver dag, 10-15 min) Denne gangen har jeg ikke målt, men vet den funker!!
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Det funker som bare det!! ) Etter forrige svangerskap kjøpte jeg rockeringen min (http://www.sports-hoop.com), og ble 5 cm smalere rundt midjen etter 3 uker. (Brukte den hver dag, 10-15 min) Denne gangen har jeg ikke målt, men vet den funker!!
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Mente http://sports-hoop.com =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå