flypapir Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Kan være modning du kjenner ja.. Mine modningsrier kjennes som menssmerter i ulik styrke/varighet. Noen føles som litt murring, mens andre er kraftige og går bak i ryggen. Men såklart, det KAN være rier på gang også.
Alvefjeset Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Var sterk mensensmerter med litt vond rygg, tok en paracet, for den varte ganske lenge. Er stille nå men veldig rar i kroppen, urolig, ikke sliten men føles alikevel utslitt ut. Helt sær følelse egentlig...
flypapir Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er ingen ekspert, men OM det er rier du har så vil nok ikke paracet hjelpe, hvertfall ikke spesielt lenge. Et annet tips jeg har hørt (og brukt selv) for å utelukke at det er rier er å ta en lang, varm dusj. Er det rier du har skal ikke det varme vannet påvirke disse på sikt, mens kynnere/maserier skal gi seg... Er du i tvil, så ring føden... De er der for slike som oss
Alvefjeset Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Takker for svar! Er ikke rier, det er jeg ganske sikkert på, men litt spent på om jeg får sove i natt, med en så urolig kropp!
flypapir Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Er det en type restless leggs du har kanskje? At det kribler og kiler nedover i beina (samtidig med murringer i magen)? Et kjerringråd mot slike urolige bein er hvertfall å knyte en ulltråd rundt ankelen på natta Får uansett håpe at det hele roer seg til i morgen, ikke noe godt med "rare" gravidkropper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå