Trollmor__ Skrevet 6. mars 2011 #1 Del Skrevet 6. mars 2011 Hatt vårt 1. IVF m negativt resultat. Egget festet seg noen dager men slapp igjen like før rugedag 15. Da jeg (en del forsinket) fikk mensen etterpå, tenkte jeg på hva min lærer kalte den i "forplantningslære" på ungsomsskolen: "livmorens gråt". Det virket ganske teit da, men var ikke like teit nå, for å si det sånn. Men det er rart med det: Nå har jeg grått ferdig og jeg er på nytt optimistisk for denne "mellomperioden" før neste forsøk. - Hva om vi nå kunne fått det til helt selv...? - Kanskje hormonbehandlingen jeg har vært gjennom ifbm forsøket har virket positivt? På klinikken sa de at det kunne føre til at jeg utviklet mer enn en folikkel.. om så betyr det 2 sjanser, i stedet for 1 denne gangen. Og hvordan vil sjangsene være for at det fester seg? Hm..Jeg tok både cyklogest og progynova sist for å optimalisere.. -men det var jo etter langt regime hvor alt av hormoner i utgangspunktet var slått flatt... Det betyr vel ikke at jeg ikke nå kan lage et bra rugemiljø selv...? Hva tror dere der ute som kan mer om dette enn jeg..? Noen som har lykkes på egenhånd mens dere egentlig ventet på nytt forsøk? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142989212-noen-som-har-lykkes-selv-mens-dere-ventet-p%C3%A5-ny-ivf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå