Gå til innhold

HVORFOR kan ikke bare KC slette den bloggen!?

Anbefalte innlegg

Det er jo hårreisende at folk snakker stygt om barna hennes! Jeg hadde aldri i verden fortsatt med å blogge om de da. Synes ikke noe om å legge ut bilder og informasjon om barna mine på internett uansett jeg da men.

Skjønner at de folka som snakker dritt gjør det uansett men da må hun jo bare få sletta den bloggen. skjønner ikke hva som er så vannskelig med å forstå med det ?!

Fortsetter under...

Annonse

Joda.. sikkert fint og flott å ikke la de vinne. Men når de skriver om barna hennes synes jeg det går så altfor langt! Da burde man rett å slett sette seg selv til siden og skåne barn og seg selv for drittslenging.

Jeg har vært innom der noen ganger og kan ikke se at hun har skrevet noe om barna sine som skulle være så farlig. Skal man ikke få lov å blogge om familien sin nå heller da, det kan jo være kjempefint for familien rundt om i landet å få se bilder og holde seg oppdatert.

Det burde jo heller vært en måte å straffe de som legger ut så stygge og ekle kommentarer!!

Hvorfor skal HUN måtte slette bloggen sin fordi andre er misunnelige og ikke takler at hun har et fint liv? For øvrig er det sikkert både krangling og kjedelige dager hos henne også, som hos alle oss andre, men det er jo ikke noe man vil skrive om på nettet!

Jeg har vært innom der noen ganger og kan ikke se at hun har skrevet noe om barna sine som skulle være så farlig. Skal man ikke få lov å blogge om familien sin nå heller da, det kan jo være kjempefint for familien rundt om i landet å få se bilder og holde seg oppdatert.

Det burde jo heller vært en måte å straffe de som legger ut så stygge og ekle kommentarer!!

Hvorfor skal HUN måtte slette bloggen sin fordi andre er misunnelige og ikke takler at hun har et fint liv? For øvrig er det sikkert både krangling og kjedelige dager hos henne også, som hos alle oss andre, men det er jo ikke noe man vil skrive om på nettet!

hun sletter den nok snart, har vel fått en del kommentarer nå siden hun ''satte ned foten'' i et innlegg, men så kommer dne sikkert opp snart igjen med en lovnad om at barna ikke skal utsettes og interiør er hovedsaken.

morsom lesning og man får seg en latter hver dag når man er innom..

Annonse

Jeg forstår virkelig ikke poenget, kan ikke dama få blogge om barna sine hvis hun vil? Det er jo ikke som om hun legger ut ting de vil synes er pinlige om noen år? Hun virker som en veldig snill og god jente, skjønner ikke hvorfor folk skal gjøre narr av henne hele tiden?

Men hvorfor i alle dager MÅ hun blogge om barna sine da?? Uansett hvordan man vrir og vender på det så bør barna skjermes. At deres mor er oppmerksomhetssyk bør ikke gå utover dem! At hun ønsker å eksponere seg selv på den måten er jo helt ok, men hun burde holde seg til å blogge om mote og interiør.

Vi skal snart flytte 100 mil fra min familie, og jeg tenker å begynne en blogg da, slik at de lettere kan følge med på lillegutten mins utvikling. Samtidig synes jeg det er morsomt å blogge, og kunne tenkt meg å skrive om forskjellige ting. En blogg MÅ ikke bare handle om en bestemt ting, man kan faktisk skrive om både familie og interesser.

Det er jo ikke snakk om hva man KAN skrive om! For min del må folk blogge om akkurat det de måtte ønske, men når det går så langt at barna til vedkommende daglig blir mobbet og hetset, ja da har bør man revurdere det man holder på med! Hva er egentlig viktigst? At mamman får den oppmerksomheten hun ønsker, eller at barna blir beskyttet?

Stakkars Camilla..

Jeg leser ikke bloggen hennes, men jeg gjorde det før. Jeg syns virkelig synd på henne. Ja, hun har kanskje mer penger enn deg og meg, hun har en fast jobb, og et godt liv, med mann og barn. De som er sjalue vil selvfølgelig derfor bruke nettet til å slenge dritt. DE (mobberne) bryr seg fint lite om det er barna hennes eller hva faen de slenger dritt om. De er jo brødhuer alle sammen (mobberne altså).

Skjerp dere jenter. Dama må få lov til å blogge som hun vil. Om dere ikke vil lese, nei vel, gjør da som meg og drit i å les. Det er da for søren meg ingen som tvinger dere.

Tror dere virkelig ting blir lettere for Camilla om dere begynner å slenge dritt her inne også??

Herregud, skjerp deg! Er da for faen ingen som slenger dritt om hun nå? Jeg er forøvrig helt enig. Kamilla om du leser dette, for deg og barnas beste så sletter du bloggen din!

Start heller en ny blogg om interiør og slett IP-adresser kontinuerlig mens de kommer med dritt om barna.

Selvfølgelig skal du IKKE godta at noen idioter tilater seg å gjøre dette.

Men, nå må du sette deg selv til siden og tenke på barnas vel og ve. De fortjener ikke å få dritt slengt i fjeset.

Desverre er de slik når man utleverer dem på nettet. Lett tilgjengelig vet du.

Oppfordring fra fast leser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...