fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Det har vi gjort noen ganger Det er kjempekoselig! Han er så deilig og myk, vi koser masse hud mot hud og han ser meg dypt inn i øynene og smiler sitt bredeste smil. Han plasker og ler, og så vil han ha litt pupp, for så å plaske videre. Vi koste oss masse!! )
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Vi har gjort det en gang, og det var kjempekoselig! Har ikke badekar hjemme, så vi gjør det bare når vi er hos mamma
Junifrue Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Åh, skulle ønske jeg hadde badekar!! Men har tulla med i dusjen da, det er så koselig at pappan stakkar nesten ikke får badet henne i perioder. Hun elsker vann, blir helt salig:)
Mina82 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Hehe det er noe av det beste jeg og datteren min vet om, å bade sammen i badekaret,hun blir straks 6 mnd, siden hun var 3 uker har vi badet der sammen, mye bedre enn å ha henne i sitt eget lille kar, gøyere når mamma er med=) uansett hvor mye kløe i gommene og trøtt hun er osv så Lyyyser øynene hennes opp når jeg tapper i badekaret, vi har det hjemme men gosj så trist det blir når vi skal flytte for det er det jeg kommer til å savne mest, badestundene våre<3. kan anbefales på det varmeste=)
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Vi har ikke badekar hjemme, så har ikke muligheten, men i jula var vi på Gran Canaria, og i leiligheten der hadde vi badekar Det var kjempekoselig <3
Gjest Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Må legge til, jeg foretrekker basseng da! Da er det mer plass til å bevege seg, plaske, "svømme" osv
mamma til lillingen Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Ja, har badet en gang sammen. Hadde badedrakt på da, siden vi tok bilder Hun elsker vann, og det var nok veldig spennende å bade i det store badekaret sammen med mamma, istedet for stampen som hun begynner å bli for stor til.
Siss*40 Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Både jeg og jentene på 1år elsker å bade i badekaret! har hatt dette som eneste badeform fra de var 6 mnd. Jeg hopper i badekaret med nr 1, mens pappaen underholder og gjør klar nr 2... Så har vi begge i karet sammen en liten stund i vekslingen, før nr 1 blir sendt på land for tørk og påkledning mens nr 2 blir vasket og badet. Når nr 2 er ferdig i karet får jeg 5 min "alenetid" i karet, herlig. Pleier ta badet før formiddagshvil i helgene, og da blir det gjerne "synkronhvil" etterpå - dvs at vi kryper til køys selv og for å slappe av litt... Bader bare ungene en gang pr uke, men det er et av ukens høydepunkt i hjemmet:-)
gutt 10 Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Pappa pleier å bade med lilletass, han elsker det. Jeg har bare badet med han en gang, for noen få dager siden, og han ville kun ligge på puppen hele tiden. Haha! Han elsker å plaske i vannet, men enset ikke det når han så puppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå