Gå til innhold

Må bare skryte litt av babyen min på 6 mnd :) <3

Anbefalte innlegg

Hun er 6 1/2 mnd nå, og er en ENGEL å legge for både dupp og for natta. Putter i smokken, og legger kluten ved ansiktet. Kysser henne god natt og sier jeg elsker henne. Hun smiler, og snur ansiktet ved siden og sovner. Alltid :)

Håper det fortsetter slik. Men det er jo ikke sikkert.. Hihi :)

Hun kom en dag etter termin, bare 2 kg og 42 cm. Vesle jenta mi.

Slet med kolikk til hun var 3 mnd. Og sliter nå desverre med reflux.

Uansett, så er hun mamma sin god jente, og jeg elsker henne over alt på jord <3

Fortsetter under...

Åh, så godt :)

Her må hun legges mellom halv 8 - 8. Så sover hun til 7 - halv 8 på morgenen. Hender jeg må stappe i smokken. Men somregel går det bra :)

Vi har fått henvisning på sykehuset. Så håper hun får medisin :)

HI

Annonse

Så deilig! Sånn er min lille skatt også :) Han er like gammel. Jeg legger ham, han tar kosekluten foran ansiktet og sovner før jeg rekker å gå ut. Han våkner 12 timer etterpå med et smil.

Jeg NYTER det! Storebroren hans skrek hele det første leveåret og sov ikke natta gjennom før han var nesten 4 år!

Jeg ser på lillebror som en belønning fra universet, for at storebror overlevde sine første år, hehe ;)

Ja, synes selv det er så koslig å lese slike innlegg. Så måtte nesten lage et innlegg selv.

Åh, det fortjener du virkelig 20:05

Slitsomt med barn som ikke vil sove. Vi slet selv til hun var 4 1/2 mnd. Synes det var slitsomt jeg. Tørr ikke å tenke på hvordan du har hatt det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...