maiprinsessa:) Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg er i uke 30,og nå begynner mine nærmeste å "stresse" meg med at alt kan skje fremover..Man skal være forberedt!!! MEN....når pakker dere sykehusbagen? og hva pakker dere med dere????
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 hjelpes, det var vel kanskje LITT tidlig å stresse deg! Eller, stress gjør vel at man føder før tiden, så kanskje det de prøver seg på? Spøk til side, sist så pakket jeg vel bag'en sånn ca 3 uker før termin kanskje? Nå har jeg 1 mnd igjen, og tenkte å gjøre det i løpet av de kommende dagene + pakke en liten koffert til 2-åringen i tilfelle hun skal på overnattingsbesøk når bebis kommer... Syns du har god tid jeg, det eneste jeg ville vært sikker på å ha kontroll på er noen små klær + vogna. Trenger ikke ha den i hus enda, men vite hvilken du vil ha + vite om du må bestille den...
maiprinsessa:) Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Det er det jeg sier å,men står midt oppi ett flyttingsprosjekt og de tenker på at alt kan skje.. Alt av utstyr er handlet inn og er klart:)samme er det med klær.. Tenkte mer på hva man pakker i bagen..Hører så mange som pakker ned i det store og det brede..at jeg lurer på hva som er mest nødvendigst!
Popelko Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Jeg skrev en liste her om dagen over hva jeg skal ha med, men har ikke tenkt til å pakke den riktig enda da Det jeg synes var nødvendig sist gang, og som sikkert er like nødvendig nå, er : -ammeinnlegg -toalettsaker - shampo,balsam, såpe etc. -gode store klær -innesko\tøfler -mobil+lader -kamera+lader -skrivesaker -fuktighetskrem, lepomade, foundation -barberhøvel -lesestoff -klær til bebis. (du får også låne på sykehuset om du vil, men uansett må du ha til hjemreise) -bilstol -nesespray -helseteppe sikkert noe jeg har glemt, men det her val vel det viktigste for min del
maiprinsessa:) Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Perfekt liste å gå etter,den skriver jeg ned:) Tusen takk:) Lykke til når din tid kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå