Gå til innhold

Noen tips??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 30,og nå begynner mine nærmeste å "stresse" meg med at alt kan skje fremover..Man skal være forberedt!!!:)

MEN....når pakker dere sykehusbagen?

og hva pakker dere med dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelpes, det var vel kanskje LITT tidlig å stresse deg! Eller, stress gjør vel at man føder før tiden, så kanskje det de prøver seg på?

Spøk til side, sist så pakket jeg vel bag'en sånn ca 3 uker før termin kanskje? Nå har jeg 1 mnd igjen, og tenkte å gjøre det i løpet av de kommende dagene + pakke en liten koffert til 2-åringen i tilfelle hun skal på overnattingsbesøk når bebis kommer...

Syns du har god tid jeg, det eneste jeg ville vært sikker på å ha kontroll på er noen små klær + vogna. Trenger ikke ha den i hus enda, men vite hvilken du vil ha + vite om du må bestille den...

Skrevet

Det er det jeg sier å,men står midt oppi ett flyttingsprosjekt og de tenker på at alt kan skje..:)

Alt av utstyr er handlet inn og er klart:)samme er det med klær..:)

Tenkte mer på hva man pakker i bagen..Hører så mange som pakker ned i det store og det brede..at jeg lurer på hva som er mest nødvendigst!:)

Skrevet

Jeg skrev en liste her om dagen over hva jeg skal ha med, men har ikke tenkt til å pakke den riktig enda da :)

Det jeg synes var nødvendig sist gang, og som sikkert er like nødvendig nå, er :

-ammeinnlegg

-toalettsaker - shampo,balsam, såpe etc.

-gode store klær

-innesko\tøfler

-mobil+lader

-kamera+lader

-skrivesaker

-fuktighetskrem, lepomade, foundation

-barberhøvel

-lesestoff

-klær til bebis. (du får også låne på sykehuset om du vil, men uansett må du ha til hjemreise)

-bilstol

-nesespray

-helseteppe

sikkert noe jeg har glemt, men det her val vel det viktigste for min del :)

Skrevet

Perfekt liste å gå etter,den skriver jeg ned:)

Tusen takk:)

Lykke til når din tid kommer!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...