Gå til innhold

Jordmor tror jeg har ei litta tulle i magen <3

Anbefalte innlegg

Hihi :)

På fredag var jeg hos jordmor, og hun målte hjertelyden til babyen :) Vi snakket litt ang. kjønn, og jeg nevnte at jeg hele tiden har trodd at det er ei jente. Pga hjerterytmen (160), trodde også hun at det stemte.

Nå er det ordinær ultralyd på tirsdag, så blir spennende å se om hun har rett :)

Fortsetter under...

Sa hun det,ja?Bebisen her har vært oppi over 160 slag men jeg er overbevist(har vært det fra dag1) om at det er en GUTT,hehe.Får håpentlig vis svar på ordinær ul imårra tidlig.Da skal det bevises at jeg har kvinnelig intuisjon i orden;)

Lykke til på tirsdag!

Annonse

Sniker inn fra 3 trimester ;)

Skal ikke ta fra deg gleden, men 160 er gutteslag ja ;) har selv jente nr.2 i magen og har ligget på 130-145 slag, med førstemann (gutt) lå den på 150/160 slag..

Men spennende å se hva UL avdekker, lykke til

Har ei venninne som er lege, og hun sier at hjerteslag over 150 ofte er jente, og under 150 ofte er gutt, men at det ikke er noen hovedregel. Babyen vår lå på under 150 og jeg har en sterk følelse av at det er gutt, men gjenstår nå å se da. :P

tror nok det er i de siste ukene av svangerskapet at man kan finne ut av kjønn ved hjelp av hjerteslagene..., mine tre barn har alle hatt hjertelyd på 150-160 og det er to gutter og ei jente, jenta jeg har i magen nå ligger på det samme...!

Jada,her er det gutt i vente!!!Jordmor var faktisk 100% sikker.Man skal ikke knusle med kvinnelig/moderlig intuisjon her i gården;)

Hjerteslag lå for øvrig på 150 på ul idag.

Hurra for sprek og frisk baby!Nå skal det shoppes!!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...