Gå til innhold

kommer skatten nå tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usammenhengende rier ofte å vonde så skal inn på føden å sjekke. Håper lillegull kommer nå:-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til=)

Skrevet

Inn til sjekk å kunne konstantere bare 1 cm åpning så hjemme igjen nå. Riene kommer usammenhengende å er fremdeles vonde til tider. Gud som jeg håper at noe kan skje snart men er bare å prøve å slappe av:-P

Skrevet

Lykke til, sitter og venter her jeg også!

Skrevet

Hadde ei tøff natt å trodde noe skulle skje siden de kom oftere å pressa meg rett ned i bakken. Kravla opp trappa formeli men så plutselig ble det roligere. Whaaaat??!! De kommer litt hipp som happ nå å er alt fra vonde til småvonde. Må noe skje snaaaart! Noen flere som har eller har opplevd det sånn?

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men ja både jeg og ei venninne opplevde det sånn :(

Kjenner jeg har full sympati!!!

Med venninna mi gikk det bra, skal se du er ferdig til kvelden om det går som med henne.

Jeg endte i ks etter 3 døgn uten fremgang! Hadde bare 1 cm i 2 døgn, før det ble 4 cm det 3 døgnet. Holdt på med 4 cm i 6 timer uten noe mer fremgang selv etter at de tok vannet og satte på drypp.

Vil bare understreke viktigheten av søvn! De tror at derfor jeg ikke fikk noe mer fremgang var fordi jeg var utslitt av 3 døgn uten søvn. Jeg selv følte meg ikke utslitt før døgn 5. Var jo så spent på å møte denne babyen ;) Hvis du ikke får sove, må du ta kontakt så du kan få noe å sove på. Til meg sa de ikke det. Jeg gikk jo på døgn nr. 2 og ventet på disse regelmessige riene som de sa jeg skulle vente på. Søvn var jo umulig...

Ingen av oss fikk foresten regelmessige rier...

Masse lykke til! Håper for all del at riene dine gjør nytte for seg :)

Skrevet

lykke til;)!!!

Skrevet

Utrolig slitsomt dette iallefall. Kjenner kraftig nedpress av enkelte å noen er lettere. Håper virkeli at det kan bli overstått snart for dette tærer på fysisk å psykisk. Mannen prøver etter beste evne å bistå men må innrømme at jeg er så sabla irritabel til tider å det går utover han stakkars. Send masse fødestøv for det ønskes nå altså å den stakkars mannen min han må jeg nok skjemme krafti bort når alt dette er vel overstått.

Skrevet

Hadde falskerier i ca 1,5 døgn for to uker siden, men det førte ikke til noe, stoppet opp. Har gått med 1 cm åpning en god stund nå, men det er visst ikke unormalt for 2.gangs fødende. I dag har jeg tatt akupunktur med strøm i håp om å sette igang noe ettersom jeg er moden etc. Skal nå ta meg en tur på treningssenteret og gå på tredemølla der en stund. Det blir deilig. Nei, man må bare vente gitt, sånn er det bare, jeg er en dag over termin og gått gravid i over 10 mnd så nå begynner jeg å bli litt sånn smålei etc. he he... men jeg er utrolig takknemlig over å være fruktbar :-)

Skrevet

Hadde falske rier for 2 uker siden som holdt på i 1,5 døgn ca. Men det stoppet opp. Har gått med 1 cm åpning en god stund nå, men det er ikke unormalt for 2.gangs fødende.

Har tatt akupunktur med strøm i dag i håp om å sette igang noe, og skal gå nå straks en god stund på tredemølla på treningsstudioet der jeg trener etter tips fra fastlegen min. Nei man må bare vente og se, begynner å bli temmelig lei nå ettersom jeg har gått i over 10 mnd gravid. Men, jeg er utrolig takknemlig over å kunne være fruktbar.

Skrevet

stoppa helt opp her ja å var sikker på at nooooe var igang med de f.... riene jeg fikk etter at vi kom hjem fra sykehuset på søndagen men neida.

Skal til jordmor å sjekke åpning imorgen så får vi se om det er noen forandringer ellers så har jeg hatt mere hard vonde kynnere denne siste tiden men ikke rier slik jeg hadde.

Fikk sovet godt inatt å det gjorde underverker for kropp å sjel skal jeg love :)

Kjenner masse liv i magen å det er beroligende så er det bare å krysse alt som er kryssbart på at snusmumrikken finner ut at ankomsten skal skje nå snart ;)

Å at man skal slippe samme kjøret en gang til.

Helt ulikt mine to tidligere svangerskap dette her så man blir jo en anelse nevrotisk å her man går ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...