Gå til innhold

Den andre tråden ble så lang og uoversiktlig. Spår 5 på denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Beklager til dere jeg ikke har fått svart på den andre tråden. Fra nå legger jeg ut tråder hvor jeg spår 5 stk per tråd, så altså ingen vits i at flere enn 5 spør på denne tråden. Jeg lager ny tråd når jeg er ferdig med denne :) Håper at dere har forståelse for at dette tar tid og krefter, noe som merkes godt når man er som en gravid tornerose for tida ;)

Det går raskest med ja/nei-spm, kjønn, tidspunkter osv. Jeg skal prøve å ta annet også, men tør ikke love noe.

Husk fødselsdato :) og ta gjerne med partners fdato, og evt termin.

Fortsetter under...

hei jeg vil gjerne bli spådd. har en liten spire i magen så lurer på om alt går bra, og om kjønn :-) termin i november.jeg er født 050484 og pappaen er født 020982. blir kjempe glad for tilbakemelding :-)

Annonse

Kunne du være så snill å spå meg, hvilket kjønn jeg har i magen. Jeg er 311071 og har en sønn fra før av på 4 år.

Hvor mange levende barn vil jeg få. Har hatt en del SA og dødfødsler tidligere.

Annonse

Til G-A :)

Ok, ville bare være sikker :)

Her viser det jobb i juli, og gravid i september :) får ikke så tydelige svar på kjønn nå (aner ikke hvorfor), men det viser mest jente hos deg :) lykke til

Hei :) slenger meg på her :)

Lurte på om du kan se om eg blir gravid igjen om noen år? evt kjønn og evt år?

har 2 tette no men har ikke planer om å få flere med det første(min mann sier han ikke vil ha flere men han sier så masse rart :P skulla aldri ha barn osv.)

Vi bruker ikke noe ting for å beskytte oss ennå, pga eg ammer ennå og vil ikke gå på noe så lenge eg ammer (datter på 4 mnd nå)

meg : 17 04 6

han: 16 09 83

tusen takk :)

Hei zuperliza :)

Her viser det graviditet i slutten av året, nov-des :) og det vil gå bra :) som jeg har sagt til de andre på denne tråden, så har jeg trøbbel med å få fram kjønn nå, men det heller mot gutt hos deg :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...