Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Blir helt gal av meg selv! Har så ofte en voldsom irritasjon inni meg, og jeg føler jeg må skjerpe meg hele tiden for ikke å være sur på mannen, foreldrene mine, søsteren min, venner, folk på bussen.... Regner med at det er en del hormoner pluss at jeg er sliten, men aner ikke hva jeg skal gjøre!
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Er som om jeg skulle beskrevet hvordan jeg har det selv! Og det er skikkelig slitsomt. Er spesielt mannen i huset som får høre det, men også barna innimellom. Blir så vanvittig irritert (10 ganger mer enn vanlig) over alle hans "småfeil", som f.eks å sette den skitne oppvasken på benken i steden for i maskinen, slenge klærne sine overalt osv. Kjenner jeg vil sprekke innimellom altså..
♥bebi♥ Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Samma her.. Huff, jeg får helt vondt av de rundt meg noen ganger.. Jeg prøver å skjerpe meg men, men det er slitsomt å holde igjen på tempramentet. Jeg som ellers er så tolmodig.. kjenner nesten ikke meg selv igjen.. Trøsten er at det går over:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 godt de er flere. føler meg mega sliten. av å være sur og irritert over alt og alle!! huff umulige hormoner denne gangen :/ men de er heldigvis relativt forståelsesfulle
fox`y Skrevet 6. mars 2011 #5 Skrevet 6. mars 2011 Er irritert og sur jeg å. Men stort sett mot mannen da å d har sine årsaker me at han kjefter hele tiden på ungene,lager bråk av ingenting for han skal kværulere me guttene hele tiden så d blir krig hjem hær. e så sliten av d. å han har kunn vært hjemme i 5 dager:/ han er sjømann så syns d er deilig når han drar litt på sjøen nå for jeg blir mere sliten av mase hans enn at jeg og ungene er alene. Han har jo sine gode stunder,men nå kjenner jeg at uansett hvor mye han sier han elsker meg, å at vi betyr så mye, så blir jeg bare mere irritert hehe. han jobber når han er i land å da en del så slipper heldigvis å gå oppi værandre dagen lang.
gullskattmamma Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Akkurat sånn har jeg det også! Har til tider en voldsom irritasjon inni meg som jeg ikke skjønner noe av. Ganske slitsomt, er en rolig person til vanlig. Må stenge inne irritasjonen hele tida for at det ikke skal gå ut over familien min. Det eneste som hjelper når jeg kjenner at jeg "sprekker" er å gå helt for meg selv og roe meg ned. Mannen er heldigvis veldig forståelsesfull, og vi ler ofte av det når jeg har blitt meg selv igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå