Gå til innhold

funnet en "kur" mot strekkmerker ;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

solarium ;) mine syns ikke lengre, etter 3-4 ganger i solarium :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååhh, FANTASTISK!!:) Hvordan er det med puppene? Jeg full ammer, kan jeg ha de "fremme" under solarium..? Har nemlig fått endel på puppene.. Også noen øverst på lårene..:)

Skrevet

Kødder du eller? Hvordan var merkene dine? Hadde du bare bittesmå lissom, eller var det sånn at de syntes godt før?

Skrevet

Ja,det er ganske fantastisk :) Man kan faktisk ikke se dem lengre :))

Ang puppene så vet jeg ikke, jeg ammer ikke, men kan ikke skjønne hvofor det skulle vært noe problem da :)

Skrevet

Mammaen og englebabyen :

Strekkmerkene mine var ganske små/tynne, men har/HADDE magen full av dem så de syntes GODT!

Ånei , det er ikke kødd, man kan faktisk ikke se dem lengre! :D halleluja!!;)

Skrevet

Er det fordi du er blitt brun lissom eller er det bare at de har blitt blekere? Høres nesten litt for godt ut til å være sant, men detta skal testes! :D

Skrevet

Dette skal iallefall testes!! Får iallefall prøve litt på lårene!! Imorgen blir det sol:) Tusen takk for tipset, håper dette hjelper!:)

Skrevet

Jah, det hadde jaggumeg vært noe! Ikke at jeg bryr meg sånn veldig mye om det, men det er jo fint å slippe de hvis jeg kan ;)

Skrevet

Mamman og englebabyen: jeg har en hud som blir veldig fort brun, så ja jeg har blitt veldig brun, og det er akkurat som strekkmerkene også har blitt brune. De har fått samme brunfarge som resten av meg...

Skrevet

Ingenting som er bedre enn at de blir brune da! Men lurer på åssen det blir når du får vanlig hudfarge igjen? Om de da får samme farge som den vanlige hudfargen din? Hmm.. Jeg får eksperimentere litt med det ;) Evt. får man bli solariumoman :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...