MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 solarium mine syns ikke lengre, etter 3-4 ganger i solarium
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Åååhh, FANTASTISK!! Hvordan er det med puppene? Jeg full ammer, kan jeg ha de "fremme" under solarium..? Har nemlig fått endel på puppene.. Også noen øverst på lårene..
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Kødder du eller? Hvordan var merkene dine? Hadde du bare bittesmå lissom, eller var det sånn at de syntes godt før?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2011 Ja,det er ganske fantastisk Man kan faktisk ikke se dem lengre ) Ang puppene så vet jeg ikke, jeg ammer ikke, men kan ikke skjønne hvofor det skulle vært noe problem da
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Mammaen og englebabyen : Strekkmerkene mine var ganske små/tynne, men har/HADDE magen full av dem så de syntes GODT! Ånei , det er ikke kødd, man kan faktisk ikke se dem lengre! halleluja!!
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 Er det fordi du er blitt brun lissom eller er det bare at de har blitt blekere? Høres nesten litt for godt ut til å være sant, men detta skal testes!
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Dette skal iallefall testes!! Får iallefall prøve litt på lårene!! Imorgen blir det sol:) Tusen takk for tipset, håper dette hjelper!
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Jah, det hadde jaggumeg vært noe! Ikke at jeg bryr meg sånn veldig mye om det, men det er jo fint å slippe de hvis jeg kan
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2011 Mamman og englebabyen: jeg har en hud som blir veldig fort brun, så ja jeg har blitt veldig brun, og det er akkurat som strekkmerkene også har blitt brune. De har fått samme brunfarge som resten av meg...
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 6. mars 2011 #10 Skrevet 6. mars 2011 Ingenting som er bedre enn at de blir brune da! Men lurer på åssen det blir når du får vanlig hudfarge igjen? Om de da får samme farge som den vanlige hudfargen din? Hmm.. Jeg får eksperimentere litt med det Evt. får man bli solariumoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå